Honger...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wordt wel eens wakker als ik van de Burger King heb gedroomt
maar om dan helemaal naar Schiphol te rijden vind ik iets te ver gaan.
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Problemen, problemen niks anders dan problemen < zucht >
En als je wel wat hebt of haalt dan voel je weer slecht dat het hebt gedaan.
Problemen, problemen niks anders dan problemen < zucht >

Bericht
Het zijn gevaarlijke hapjes die je tussen 22.00 uur en 06.00 eet, omdat je spijsvertering dan nauwelijks actief is. Alle calorieën worden direct bijgeplust rondom je middel

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Toen ik nog bloemenrijder was aten wij altijd om 4.00 s' nachts bij Frans op de Bult lekker Entreqote met kruidenboter.
Kan je vertellen dat het dan de volgende morgen niet echt prettig wakker worden!!
gr.
floris

Kan je vertellen dat het dan de volgende morgen niet echt prettig wakker worden!!
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook trukker geweest berthil!!
Je kan zeggen wat je wil, ze hebben daar heerlijk eten, vooral de balletjes pinda!
gr.
floris

Je kan zeggen wat je wil, ze hebben daar heerlijk eten, vooral de balletjes pinda!
gr.
floris
- maus105
- Bonkey
Bericht
om die tijd zit ik meestal aan het ontbijt
en je kan rustig tussen22.00 en 6.00 wat eten als je maar nog wat gaat doen en de spijsvertering moet je eigelijk 24/7op peil houden dan verbrand je ook meer maar niet aanvullen met balletje pinda natuurlijk
trainde vroeger nog veel meer dan nu en at toen om de twee uur tot00.00en dan om 5uur weer maar toen werkte ik wel 9.5uur per dag en trainde 2,5uur per dag
hoop geleerd in die tijd van me lichaam en me grenzen maar het humeur knapte er niet echt van op 
en je kan rustig tussen22.00 en 6.00 wat eten als je maar nog wat gaat doen en de spijsvertering moet je eigelijk 24/7op peil houden dan verbrand je ook meer maar niet aanvullen met balletje pinda natuurlijk

trainde vroeger nog veel meer dan nu en at toen om de twee uur tot00.00en dan om 5uur weer maar toen werkte ik wel 9.5uur per dag en trainde 2,5uur per dag

Onze sponsors