Eerst koop je de strobe lights! Dit merk word door vele als een goed werkend product aangewezen omdat ze het felst zijn. (en toevallig kreeg ik dit van Kaj omdat ik hem geholpen had met zijn diverter)

Dus vandaag maar geïnstalleerd.
Eerst haal je de bumper er af.
Gebruik een Torx voor 2 schroeven aan de bovenkant van de bumper.
Gebruik dan een dopje 8 voor de zijkanten van de bumper.
Bebruik dan een dopje 10 voor de onderkant van de bumper (aero bumper)
Verwijder alle lampen zodat de bumper loskomt.
Haal dan de stadslamp units er af door 3 kruis schroeven los te draaien(per stuk)
Dan hou je het volgende over :

Pak een flinke diameter boor en maak een gat zo dicht mogelijk bij het glaasje maar wel dusdanig dat het vittinkje goed geplaatst kan worden. Mocht het gat nog te klein zijn. Pak dan een vijl om het gat wat groter te maken.

Stop dan het lampje erin. Hier op de foto zie je al goed dat het het lampje goed ziet zitten :

Ik ben er niet kapot van dat je het zo goed ziet dus ik bedenk dat het in donkere lichten ook wel mooi kan zijn

Nadat je ze een paar keer gespoten hebt ga je de draden naar binnen werken. Dit kan vrij gemakkelijk en goed door een doorvoer thule in het schutbord. (als je recht voor de auto staat zit het rechts boven in dat "vak")
Prik 1 gaat je met een priem of iets anders scherps. Pak de draden en duw deze door dat gaatje.

Dit gaatje zal mee rekken omdat het erg flexibel is. Wegwerken doen we dadelijk

Beide draden zullen uitkomen achter het dashboard maar als je even goed zoekt met een lampje oid dan zul je de stekkers snel genoeg zien. Trek deze naar beneden zodat je ze kan aansluiten aan het "verdeel" kastje.

Ik heb mijn stroom van de radio getapt. Je hebt een "plus" en een "min" nodig voor de aansluiting en ik vond het makkelijk om mijn bestaande aftakking te pakken die ik gemaakt had voor mijn carkit.

Na een paar keer spuiten ondertussen ziet het lampje er zo uit (op de foto beetje bruin maar is wel degelijk zwart

zet tussen de "plus" draad het meegeleverde knopje en test de lampjes even

Verzin dan een plekje voor het knopje. Ik vond het plekje waar de "optionele aux ingang" ook zit erg mooi.
Meet dus even op hoe groot het moet zijn en pak even de dremel.. Maak het gaatje iets klein en maak het daarna mooi op maat met een vijl

Dan druk je het knopje op zijn plek en sluit je alles weer aan!

Hier heb ik hem dus zitten (Het console zit nog niet goed op zijn plek op de foto maar zorg dat hij goed zit;) ) :

Het verdeel kastje past precies mooi achter de kunstof kap onder het stuur. Deze kap trek je er zo vanaf. (aan de boven kant trekken)

Onder de kap probeer je alles zo mooi mogelijk weg te werken. Bij mij zie je allen dit nog :

Al met al erg goed te doen zelf!
mochten er vragen zijn. Let me know!
Kaj bedankt!