LUV2XLR8 (Marco)
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Nee neen GIMP kan veel maar niet alles van photoshop ze. Ale eigelijk weet ik het niet. Ik zweer al jaar en dag bij photoshopSleefje schreef:Je kan ook GIMP gebruiken, kan hetzelfde als photoshop maar is een opensource programma en dus GRATIS

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag is de MINI voor het laatst voor een reguliere beurt bij Breeman geweest...
Nog ff nieuwe voorbanden, een nieuwe ruitenwisser achter en nog wat kleine dingetjes...
Slechts nog 17 weken!!! Encounting...
Nog ff nieuwe voorbanden, een nieuwe ruitenwisser achter en nog wat kleine dingetjes...
Slechts nog 17 weken!!! Encounting...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goedenavond beste MINI-oten,
Morgen is het dan zover...de MINI gaat na 3 jaar en bijna 100.000 km het veld ruimen...
Ondanks dat ik een flink portie ellende heb gehad met de MINI, heb ik er uiteraard ook heel veel lol mee beleefd! Ook mede de NewMINIclub en alle mensen die achter al die nicknames schuilgaan
Ik zal me zeker nog wel een laten zien op meetings en hier op dit forum blijven 'spammen'
Cya
Morgen is het dan zover...de MINI gaat na 3 jaar en bijna 100.000 km het veld ruimen...
Ondanks dat ik een flink portie ellende heb gehad met de MINI, heb ik er uiteraard ook heel veel lol mee beleefd! Ook mede de NewMINIclub en alle mensen die achter al die nicknames schuilgaan

Ik zal me zeker nog wel een laten zien op meetings en hier op dit forum blijven 'spammen'

Cya
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Succes met je new-ride.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Doen hoor, iig tot de 14LUV2XLR8 schreef:Ik zal me zeker nog wel een laten zien op meetings en hier op dit forum blijven 'spammen'![]()
Cya

Succes met je new-ride.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Marco,
Allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag.
Ik kom de 14e ook even bij de start en je nieuwe tuut kijken.
(Ben ik er voor de 2e maal getuige van dat je aanwezig bent bij een MINI meet zonder MINI
)
(1ste maal was naar Zolder een jaar of 4 terug volgens mij)
Groet
Adriaan
Allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag.
Ik kom de 14e ook even bij de start en je nieuwe tuut kijken.
(Ben ik er voor de 2e maal getuige van dat je aanwezig bent bij een MINI meet zonder MINI

(1ste maal was naar Zolder een jaar of 4 terug volgens mij)
Groet
Adriaan
Onze sponsors