yep.mso schreef:Fiat 500 22.500 euroweet je dat wel zeker? anders is het
Tja het blijven Italiaanse auto's hefrankie schreef:Als de dealers straks de exemplaren uitgeleverd krijgen vanuit Italie, zal het met die belachelijk hoge prijzen ook direct afgelopen zijn. Trouwens wel een klap afschrijving in het eerste jaar voor degenen die er nu eentje voor €23k gekocht hebben![]()
![]()
Ligt eraan wie het meeste schuift. De objectiviteit wordt over het algemeen aangestuurd door geld en het aantal abonnementen. Ik geloof daar niet meer in.Ivo schreef:Volgende week staat er wel een interessante test in de Autovisie: de Fiat 500 die AV momenteel in bezit heeft tegen de MINI Cooper. Ik ben benieuwd of de MINI die Italiaan even duidelijk gaat maken wie er de baas is.
Beetle is natuurlijk voor wat íe brengt wel een prijzig ding en met alle respect vind ik een PT Cruiser in't zwart een hele mooie auto voor naar je laatste rustplaats als je aankomt, want erg betrouwbaar is íe niet.Ivo schreef:Die kant gaat het helaas steeds meer op met de autobladen, al vind ik het bij Autovisie nog wel meevallen. AutoWeek is wat dat betreft een stuk erger.
En over die 500: leuke auto, dat zeker, maar ik ben benieuwd of hij zo populair zal blijven als de hype een beetje over is. BMW/MINI heeft het voor elkaar gekregen dat de MINI ook na zes jaar nog net zo populair is als bij de introductie en dit jaar (in ieder geval in Nederland) beter wordt verkocht dan ooit. De verkoopcijfers zijn in nog geen enkel jaar ingezakt en dat is toch wel een erg knappe prestatie voor zo'n retromodel.
Ik geloof ook absoluut dat de 500 de MINI (zeker in het begin) dik zal verslaan qua verkoopcijfers, vooral doordat hij natuurlijk een stuk goedkoper wordt. Ik ben alleen benieuwd of zo'n auto ook na een jaar of vijf net zo goed blijft verkopen. Dat is nog veel moeilijker.frankie schreef:De 500 is veel goedkoper, heeft een veel bredere doelgroep. Denk dat het echt een verkooptopper wordt en qua verkoopcijfers de Mini dik verslaat (das dan ook het enige waarbij de 500 de Mini verslaat![]()
)
In het begin wel, maar na een jaar is die Hype ook weer voorbij. De markt tot 15K zit zo vol. Het kan alleen maar op het model verkocht worden. Kijk eens naar de Aygo's, Swift's en al die anderen. Vaak zeer complete, zeer betrouwbare auto's. De 500 zal als een kannibaal werken op de Panda. Daarnaast is het een Italiaan. (los van de Italiaanse toppers) Die hebben kwalitatief nou niet echt het voordeel. Daarnaast praat je over tot 15K basis. Je wil er wat dingetjes bij zal de prijs flink oplopen en dan is het opeens een klein ding voor heel veel geld. Geef mij dan als 2e auto maar een betrouwbaar karretje uit het Oosten of een 2e hands Mini.Ivo schreef:Ik geloof ook absoluut dat de 500 de MINI (zeker in het begin) dik zal verslaan qua verkoopcijfers, vooral doordat hij natuurlijk een stuk goedkoper wordt. Ik ben alleen benieuwd of zo'n auto ook na een jaar of vijf net zo goed blijft verkopen. Dat is nog veel moeilijker.frankie schreef:De 500 is veel goedkoper, heeft een veel bredere doelgroep. Denk dat het echt een verkooptopper wordt en qua verkoopcijfers de Mini dik verslaat (das dan ook het enige waarbij de 500 de Mini verslaat![]()
)
Onze sponsors