hahahaha wat een lol zeg toen ik het las!!onwetenheid natuurlijk maar toch leuk aan zo een moet je vragen of ze een plintenladdertje wil gaan halen om de luchthaken mee op te hangen is ze weer een dagje zoet grapje MINIque maar heb er wel lol van gehad
volle humor ga je met een pick up en een cooper naar de ardennen die maat met die pick up natuurlijk volle commentaar dat je er niks aan hebt in de bossen en ze v8 is zo dik nou nou
wil hij hem starten doet ie het niet moest het coopertje toch maar even helpen en ja hoor starten hahaha heb hem niet meer gehoord
wel goeie vakantie gehad en veel lol beleefd met die pick up
nog een mooie foto met de ardennen op de achtergrond:
ook leuk me auto word gebruikt voor de reclame van een stickerbedrijf
hier de foto:
hij gaf een feest met een hele presentatie over de stickers op me cooper heel gaaf
bedankt hans de cler
Sow sow dat ziet er leuk uit mooi dat je fijne vakantie hebt gehad. Haha eerst zeuren over een Mini en hem dan nodig hebben lekker puh Ook leuk je Mini in de reclame
heb daar ook nog wel aardig lopen crossen wat een geweldige bochten en off road kwam ie ook nog best ver geen diepe plassen genomen natuurlijk!nog2andere minis gezien ook daar een donker grijze cooperSeen dikke en een pw cooper ook mooi!