Rammelende SuperSprint uitlaat

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 aug 2007, 08:31

Door de hitte en trillingen lijkt mij dat alles wat je tussen de balk en uitlaat propt geen lang leven beschoren is.

Als quick (en tijdelijke) fix zou ook wat glaswol (cheap stuff) even de ergste rammels weg kunnen houden.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 aug 2007, 09:13

De Works uitlaat heeft daar een plat stuk zitten voor de cabrio misschien een idee om zo'n stukje ertussen te lassen.. of idd warm maken en smeden maar dan moet toch de uitlaat er weer onderuit!
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 aug 2007, 09:59

@ Hans

thnkx voor die info, zeer interessant te weten !!
de volledige uitlaat moet er niet onderuit, enkel de achterdemper.

anderzijds ben ik nu erg beginnen twijfelen, mede ook door het lawaai dat ie maakt. als ik een kat er tussen wil plaatsen, moet ik het spruitstuk aanpassen, en dan wordt het waardeloos voor verkoop...
daar ik nog een cooperS spruitstuk heb liggen, met kat, ben ik aan het overwegen om een cooperS uitlaat te kopen en te monteren. (jonkers heeft wel wat liggen)
ben ik wel het koppel van het spruitje kwijt, maar ben ik ook van de herrie af, en wou eig altijd al een dubbele uitlaat in het midden. (is wel nep op een cooper maar toch)
ik ga dus eerst even uitzoeken of ik die cooperS uitlaat makkelijk kan monteren onder mijn MCC. verwachte problemen zijn: ophangbeugels

wordt vervolgd !
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 aug 2007, 07:54

Je middendemper kan je ook naar achteren plaatsen is bij mij ook gebeurd.. en idd het wordt echt een zooitje met die pijp maar geloof me je wil echt niet meer terug naar standaard 8) Met middendemper een supergeluid heb hem namelijk ook gehad onder mijn GP was maar een week.. te weinig vermogenswinst :? Mijn Beek spruit klinkt ongeveer hetzelfde (maar bij mij is het harder door de compressor)

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”