Als je er nu een filmpje van maakt, dan kan je zo bij de Teleac
Customize your rear lights (coen mod)
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@fred, Ik ga het bolletje aan de buitenkant spuiten.. als je het aan de binnenkant spuit valt je oog eerst op het oranje en dan naar het zwart.. dus de oranje gloed blijft dan bestaan 
@sleefje, Ik had gisteren best een lifestream filmpje op kunnen maken want ik was constant bezig met knutselen en dit stukje updaten.
@kevin, thanks
@all nog een update gedaan... Alles is nu zwart maar nu het oranje bolletje nog
Ik twijfel nu of ik nog iets aan het bolletje moet gaan doen omdat het anders zo druk word.. wat vinden jullie? ? ? ?
@sleefje, Ik had gisteren best een lifestream filmpje op kunnen maken want ik was constant bezig met knutselen en dit stukje updaten.
@kevin, thanks
@all nog een update gedaan... Alles is nu zwart maar nu het oranje bolletje nog
Ik twijfel nu of ik nog iets aan het bolletje moet gaan doen omdat het anders zo druk word.. wat vinden jullie? ? ? ?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kerel! Lekker aan het knutselen weer. Ziet er tot zo ver goed uit.
Kan je niet even kijken hoe het eruit ziet zoals ze nu zijn. Haal een van je achterlichten uit je auto en prop deze er even in om te kijken hoe het staat. Dat bolletje zwart maken kan dan altijd nog.
En een foto graag voor hier! 
Kan je niet even kijken hoe het eruit ziet zoals ze nu zijn. Haal een van je achterlichten uit je auto en prop deze er even in om te kijken hoe het staat. Dat bolletje zwart maken kan dan altijd nog.

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ja ik ga hem nu dichtmaken en dan monteren...
Het bolletje zwart maken ben ik vanaf gestapt... teveel contrast..
dus ik ga ze nu dichtmaken met oranje bolletje.. en dan photoshop ik hem wel even rood.. we'll see.
ik hou jullie op de hoogte!
thanks voor de tips/meningen
Het bolletje zwart maken ben ik vanaf gestapt... teveel contrast..
dus ik ga ze nu dichtmaken met oranje bolletje.. en dan photoshop ik hem wel even rood.. we'll see.
ik hou jullie op de hoogte!
thanks voor de tips/meningen
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors