Was dringen vandaag in de PC Hooftstraat in Amsterdam. Parkeerde mijn Mini achter 4 andere Mini's, waarvan 1 pepper white cooper S R56 en een zwarte cooper R56.
Iemand van hier?
Mini spitsuur
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mini spitsuur
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is tegenwoordig gewoon niet leuk meer. Wendy vertelde dat bij haar op het werk (Statenkwartier Den Haag) de MINI regelmatig in het bijzijn van 4 andere vriendjes de werktijd van haar mag doorbrengen.
Nog even en de MINI stoot Opel van de eerste plaats meest verkochte automobielen
Nog even en de MINI stoot Opel van de eerste plaats meest verkochte automobielen

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de PC Hooftstraat word je er inderdaad mee doodgegooid. Toen ik er zaterdag was stonden er ook tegelijk drie R56 Cooper S'en en nog een hele zooi R50/R53's. Hier in het noorden van het land komt het nog regelmatig voor dat ik in een uur of twee op de weg geen enkele andere MINI tegenkom.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dus MINI is de nieuwe PC-Hooft-tractor? 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik parkeer de mijne er ook een keer op de PC Hooft, daarna mochten ze hem wegzetten (de valet dan he).... Je had ze eens moeten zien. Uh hij is wel af hoor... Ja is een keer wat anders dan een Porsche Cayenne, BMW X5 of een andere PC-Hooft trekker.....
MR

MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb vandaag voor het eerst meer R56's gezien dan modellen van de vorige 'druk'. Heel veel Sparkling Silver Coopers, een rode One en een lichtgrijze Cooper S. Uiteraard was ik weer niet in m'n eigen auto en had ik dus geen flyers bij de hand, die had ik vandaag uit kunnen delen! 

Onze sponsors