Ja foto's Eddie hoe kan je dit hier neerpennen zonder pix!!
een vriendin van me gaat naar singapore binnenkort, ze heeft het niet zo met auto's dus moet dr flink overhalen om een typisch iets 'mini singapore-igs' voor me mee te nemen, zonder als diehard auto-nerd over tekomen!
Ik weet het, ik weet het, had geen camera bij me en die van mijn telefoon is niet om over naar huis te schrijven.
Volgende maand ga ik er weer heen, dan ga ik zeker wat foto's maken!
Ik ben weer in Singapore geweest en zoals beloofd plaats ik nu wat foto's.
Dit keer heb ik een uitgebreide rondleiding gehad, nadat ik verteld had namens de NewMINIclub uit Nederland speciaal overgevlogen te zijn om foto's te maken.
Nu was ik toch wat meer onder de indruk dan na mijn laatste bezoek, aangezien ze me nu véél meer hebben laten zien.
De showroom bestaat uit 2 verdiepingen, waarbij op de begane grond een speciale glazen vitrine is waarin de nieuw af te leveren auto voor de klant wordt geplaatst. Tevens is er beneden een MINI shop met de bekende merchandising. ook is er een bar!
Op de eerste verdieping nog een showgedeelte,
en de toiletten, die er héél gaaf uit zagen.
En nu komt het mooiste van alles. Bovenop het gebouw is een dakterras met geluidsinstallatie, loungestoelen, keuken en filmscherm, dat voor MINI-rijders vrijblijvend is te gebruiken voor feesten en partijen!!!!
Je moet ze alleen even laten weten wanneer en hoelaat, en het daarna opgeruimd achterlaten. Lachen toch. Dat zouden we in Nederland moeten hebben. Ik zie het helemaal voor me. Een meet van de NewMINIclub met daarna een afsluitend feest bovenop de MINI showroom.
Bedankt voor je report, echt geweldig! Zo wordt een auto kopen wel een hele speciale aangelegenheid. Ook helemaal top is het partydek, eigen hangout voor mini rijders, goed idee voor NL.
Wat een slimme zet, dat moeten we in NL ook hebben... Wie gaat er polsen... Dat bevordert wel de manier waarop mensen met die auto omgaan. Je kan beneden gelijk van alles ombouwen, boven een drankje drinken en verder elke vrijdag borrellen!
Ik ben erbij! Renova Tilburg heeft al een bar zag ik... he dan kunnen we dat toch ook n keer doen ergens anders in Nederland, wat centraler!
Fantastisch om te zien zeg! Dat mogen ze in Nederland ook zo neerzetten! Grote showroom trouwens. Veel auto's in een mooie bijpassende omgeving. Echt netjes gedaan.
Mooie smoes trouwens om een goede rondleiding te krijgen.