Hallo allemaal,
Ik ben Frank S. en al een jaartje voorzien van username! Maar naar lang wachten gaat ie er dan toch echt komen een Mini Cooper witte peper als alles goed gaat wordt ie geleverd in november.
Ik heb al enige ervaring met een Mini One opgedaan bij mijn vorige werkgever (Leaseauto). En ook nu wordt het dus weer een Mini.
Hopelijk tot binnenkort op een meeting of op dit forum!
Vrolijke groeten,
Frank S.
Frank, aangenaam!
- witteparel
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Frank,
Kijk dat is goed nieuws Frank, hoe lang moet je nog wachten??
gr.
floris
Kijk dat is goed nieuws Frank, hoe lang moet je nog wachten??
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- witteparel
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Tja hoorde vandaag dat ik nog een maand moet wachten tot mijn einde proeftijd gesprek daarna mag ik een leaseauto bestellen dus zal het waarschijnlijk december worden
Ben vandaag voor een offerte bij Oolbekkink in Zwolle geweest en de levertijd is 12 tot 15 weken! dus waarschijnlijk wordt het een leuk kado onder de boom
Kan eigenlijk niet wachten, maar goed geduld is een schone zaak!
Tot zover...

Ben vandaag voor een offerte bij Oolbekkink in Zwolle geweest en de levertijd is 12 tot 15 weken! dus waarschijnlijk wordt het een leuk kado onder de boom

Tot zover...
- witteparel
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor dit warme welkom! Nu nog even in de wachtkamer om in december jullie achter het stuur te begroeten!
Tot zover...
Tot zover...
Onze sponsors