Motorkap Cooper S op Cooper

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
llaura
Enthousiast
Enthousiast

29 aug 2007, 22:58

BigD schreef:Ja een COOPER is ook vet hoor 8) Zoals MaVaEe als zegt wij (niet)(bijna niet)(niet geheel) gesponsorde zijn blij met de zuurverdiende COOPER maar als je de keuze had is dat zwaar :? Maarja het is wel zo wat niet is kan nog komen wordt gewoon de volgende moet je maar denken :wink:

Maar dat verhaal van die verkopen :s al is het wel zo dat je dan wel meer aan brandstof en verzekering en wegenbelasting kwijt bent :wink: Dat is ook belangrijk voor een beginnend bestuurde he :wink:

Greetz BigD
Jaa daarom ik hou verder op met klagen, ik snap het alleen niet van die verkoper :P
Wel super eerlijk opzich.
één iets als ik ooit (niet) (bijna niet) of (niet geheel) meer gesponsord word ben ik benieuwd of er ooit nog een mini komt, word erg hééééééél erg hard werken.. vooral als het dan persé dat s'je moet zijn. en aangezien ik ook nog eens 7 jaar zoet ben met studeren zal dat helemaal niet opschieten :shock:
MaVaEe
Koeien-teller

29 aug 2007, 23:14

Olaf schreef:
MaVaEe schreef:Tja gelukkig word ik niet gesponsord en ben ik blij zat met mn met zuurverdiende centjes zelf gekochte coopertje! :mrgreen:
En wil ik toch scheuren dan ruil ik ff met mn pa! >)
Heeft die een S dan, of nog iets snellers?

gr. olaf
Geen S maar een "ouwelullen volvo"
Totdat ie ermee thuis kwam er achter de V70 ook nog een mooie R stond! ;)
Heerlijke wagen! :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

29 aug 2007, 23:27

llaura schreef: Jaa daarom ik hou verder op met klagen, ik snap het alleen niet van die verkoper :P
Wel super eerlijk opzich.
één iets als ik ooit (niet) (bijna niet) of (niet geheel) meer gesponsord word ben ik benieuwd of er ooit nog een mini komt, word erg hééééééél erg hard werken.. vooral als het dan persé dat s'je moet zijn. en aangezien ik ook nog eens 7 jaar zoet ben met studeren zal dat helemaal niet opschieten :shock:
Dat is eerlijk :D COOPER bromt lekker boven in de toeren 8) ben echt heel benieuwd naar je side walk :D S kap zou wel mooi staan denk :wink: of ben je er toch vanaf gezien?

Greetz BigD
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 aug 2007, 23:33

llaura schreef:haha zo ging het inderdaad ja, werd er net gezegt tegen me zeg maar de cooper of cooper s, dus ik denk nu gaatie lekker hé.
raad die man het af :?
misschien heeftie aan de ene kant wel gelijk
maar s'je heeft net wat meer qua looks he :wink:
zeker weten! en qua vermogen ook hoor!! :P haha ben zelf ook bezig met de s motorkap!!

gr. olaf
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 aug 2007, 23:35

MaVaEe schreef:
Olaf schreef:
MaVaEe schreef:Tja gelukkig word ik niet gesponsord en ben ik blij zat met mn met zuurverdiende centjes zelf gekochte coopertje! :mrgreen:
En wil ik toch scheuren dan ruil ik ff met mn pa! >)
Heeft die een S dan, of nog iets snellers?

gr. olaf
Geen S maar een "ouwelullen volvo"
Totdat ie ermee thuis kwam er achter de V70 ook nog een mooie R stond! ;)
Heerlijke wagen! :mrgreen:
ja dat is zeker niet verkeerd!

gr. olaf
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2007, 00:13

Aan haar foto's te zien heeft ze een One en niet en Mini Cooper :)
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2007, 00:40

MaVaEe die v70 r, is dat die antraciet grijze met bruin leer?

de coopertjes vliegen hier wel om de oren zeg... achja hou je wat om naar uit te kijken toch? overigens heb je als beginnend bestuurder geen f**k aan een s want daar kun je gewoon niet fatsoenlijk mee uit de voeten zonder dat het een keer fout gaat (kan nog wel wat auto's opnoemen trouwens), dus lekker 2 jaar kilometers maken, inruilen en dán een s :wink: waardeer je het des te meer.
MaVaEe
Koeien-teller

30 aug 2007, 08:07

Sid schreef:MaVaEe die v70 r, is dat die antraciet grijze met bruin leer?

de coopertjes vliegen hier wel om de oren zeg... achja hou je wat om naar uit te kijken toch? overigens heb je als beginnend bestuurder geen f**k aan een s want daar kun je gewoon niet fatsoenlijk mee uit de voeten zonder dat het een keer fout gaat (kan nog wel wat auto's opnoemen trouwens), dus lekker 2 jaar kilometers maken, inruilen en dán een s :wink: waardeer je het des te meer.
Nope hij is wel antraciet grijs maar met zwart lederen bekleding! :)
llaura
Enthousiast
Enthousiast

30 aug 2007, 16:03

mso schreef:Aan haar foto's te zien heeft ze een One en niet en Mini Cooper :)
wie bedoel je met "ze" :roll:
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 aug 2007, 16:43

llaura schreef:
mso bedoelt gewoon jij ! Maar ik vermoed dat hij niet gelezen heeft dat er een cooper komt, waar je graag die s-motorkap opwil. Mso heeft gewoon naar je galery gekeken en een groene one zien staan (niet ?).

By the way: het is je blijkbaar gelukt om je MINI te "parkeren" :wink:
llaura
Enthousiast
Enthousiast

30 aug 2007, 17:04

katjan schreef:
llaura schreef:
mso bedoelt gewoon jij ! Maar ik vermoed dat hij niet gelezen heeft dat er een cooper komt, waar je graag die s-motorkap opwil. Mso heeft gewoon naar je galery gekeken en een groene one zien staan (niet ?).

By the way: het is je blijkbaar gelukt om je MINI te "parkeren" :wink:
O-zoo ja ik dacht al, op het moment idd een one ja. maar die moterkap zou eventueel zijn voor de cooper die in april komt :wink:
Heb inderdaad een berichtje gestuurd naar persoon die ik doorhad gekregen van je, en heb nu mijn plaatje :)
Wel appart kleurtje he die Silk green, ik heb er niet veel minis mee zien rijden
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 aug 2007, 19:43

llaura schreef:Wel appart kleurtje he die Silk green, ik heb er niet veel minis mee zien rijden
Eerlijk ? Nog nooit gezien (of niet goed gekeken :lol: ) !
Heb hier effe op de MINI parking gekeken en het blijkt dat je een unieke kleur hebt hoor : je bent hier de enige !

En eigelijk staat het de MINI nog goed ook.
llaura
Enthousiast
Enthousiast

30 aug 2007, 23:01

katjan schreef:
llaura schreef:Wel appart kleurtje he die Silk green, ik heb er niet veel minis mee zien rijden
Eerlijk ? Nog nooit gezien (of niet goed gekeken :lol: ) !
Heb hier effe op de MINI parking gekeken en het blijkt dat je een unieke kleur hebt hoor : je bent hier de enige !

En eigelijk staat het de MINI nog goed ook.
Ja het is niet lelijk hé!
Ik zou de kleur niet zelf uitkiezen als ik een kleur moest kiezen voor een one maar het misstaad zeker niet! "lief" kleurtje. Je ziet er weleens een ander merk mee rijden (zag ik anders ook nooit, maar nu ik erop let kom ik hem steeds vaker tegen)
Misterman
Be Mini
Be Mini

07 feb 2011, 21:49

llaura schreef:
Daantje schreef:of in jouw geval, " Ik wil wel, maar ik mag niet" :wink:
haha klopt ja, me ouders hebben niet zo heel veel autoverstand dus de s mocht wel.
totdat de dealer vertelde dat de s meer is voor mensen die al langer mini rijden en al langer ervaring hebben etc.etc. :P
Voor een S heb je meer ervaring nodig? Laat me niet lachen... alsof een S alleen voor ervaren rijders is.... Ik kan er inkomen wanneer men zegt dat je niet als puber met vers rijbewijs het uiterste uit een S-je moet gaan halen, rag dan een golf af.

Ik heb zelf als "Ervaren" Mini rijden een S gereden... en je kunt hem gewoon heel beschaafd rijden. Pas als je gaat planken op landweggetjes, dan is ervaring wel handig, maar dat is met iedere auto natuurlijk zo ;-)
MaVaEe
Koeien-teller

07 feb 2011, 21:51

Dit topic is 3,5 jaar oud?!?
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”