Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Peter
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
Bericht
ja heb vandaag ook geinformeerd bij die vriend voor die verlichting
maar jij blijft de bedenker
ik hou jou draadje altijd goed in de gaten want volgens mij weet jij heel veel over mini en vind ook dat je een hele mooie auto hebt,alleen niet helemaal mijn kleur maar ja dat is maar goed ook anders zouden we allemaal in dezelfde kleur rond rijden

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag maar eens een fotootje genomen van de voorkant met ingedraaide wielen.
Ik kan me vergissen maar de 1,5 graad camber is toch wel heel duidelijk te zien aan het rechter wiel (links op de foto).

Verder ook de blauwe siliconen bougiekabels binnen, origineel Mini, ze zitten er al op.
Doet natuurlijk helemaal niks maar ik vind het wel leuk staan onder de kap.

Ik kan me vergissen maar de 1,5 graad camber is toch wel heel duidelijk te zien aan het rechter wiel (links op de foto).

Verder ook de blauwe siliconen bougiekabels binnen, origineel Mini, ze zitten er al op.
Doet natuurlijk helemaal niks maar ik vind het wel leuk staan onder de kap.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Leuk hè die High performance hot wires! Ik heb ze ook, brengt een beetje kleur onder de motorkap.
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gek genoeg heb ik van de camber met semi-slicks op Zandvoort niet zo heel veel gemerkt, misschien moet ik er nog beter gebruik van leren te maken of de camber op het circuit wat hoger instelen. De Toyo's R888 hebben van zichzelf natuurlijk al veel grip.
Met de straatbanden is het echt een wereld van verschil. Hij snijd werkelijk door de bocht, je voelt hem in het tweede gedeelte van de bocht veel beter pakken, daar waar hij normaal over de voorwielen gaat schuiven. Ik heb nu de voorwielen nog niet aan het schuiven gekregen, de hele auto glijd dan een beetje meer naar buiten i.p.v. onderstuur.
Slijtage heb ik nog niks van gemerkt, maar de camberplaten zitten er nog niet zo lang op en de banden zijn bijna op hun eind.
Met de straatbanden is het echt een wereld van verschil. Hij snijd werkelijk door de bocht, je voelt hem in het tweede gedeelte van de bocht veel beter pakken, daar waar hij normaal over de voorwielen gaat schuiven. Ik heb nu de voorwielen nog niet aan het schuiven gekregen, de hele auto glijd dan een beetje meer naar buiten i.p.v. onderstuur.
Slijtage heb ik nog niks van gemerkt, maar de camberplaten zitten er nog niet zo lang op en de banden zijn bijna op hun eind.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De camberplaten hebben trouwens nog een zeer prettig neveneffect, de rechtuitstabiliteit op de snelweg is enorm verbeterd. Corrigeren is bijna niet meer noodzakelijk. Wel is het zo dat het geluid van abrupte oneffenheden in de weg wat duidelijker wordt doorgegeven omdat er geen rubber meer in de camberplaten zitten, maar daar zit ik niet mee.
Ik denk dat jij wel de extra les van een half uur hebt genomen 19-9, of heb ik het mis?Hans schreef:Misschien moet je beter leren rijden op het circuit![]()
Je kwam me maar niet voorbij.. woensdag 19-9 maar weer proberen

De camberplaten hebben trouwens nog een zeer prettig neveneffect, de rechtuitstabiliteit op de snelweg is enorm verbeterd. Corrigeren is bijna niet meer noodzakelijk. Wel is het zo dat het geluid van abrupte oneffenheden in de weg wat duidelijker wordt doorgegeven omdat er geen rubber meer in de camberplaten zitten, maar daar zit ik niet mee.
Onze sponsors