JCW tunen met MTH????
- worksnl
- Nieuw Lid
Bericht
JCW tunen met MTH????
Heeft iemand ervaring met de JCW (versie 210pk) getuned met MTH chip?? Wat is het verschil? kan je dealer bij het uitlezen van de auto zien dat er wat veranderd is? Wat zijn de werkelijke prestatie? ze zekken 230 pk, maar wat wordt het koppel.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij deed de MINI-expert bij forumlid 'new mini' zelfs moeilijk over de aanpassing van het luchtfilter. (ze moest volgens mij de K&N-filter verwijderen)
Kijk ook eens hier voor tuning op maat:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=736
en forumlid 'Zijlboot' heeft van zijn MINI echt een beest gemaakt
Volgens mij ben je idd je fabrieksgarantie kwijt als ze waarnemen dat je motorisch getuned hebt. En wanneer je zelf je MTH uitleest staat er pontificaal onder (C) MTH dus als dat niet opvalt...MINIJCW schreef:Maar als ie hem dan nog chiptuned met MTH is ie zijn garantie wel kwijt..toch?
Volgens mij deed de MINI-expert bij forumlid 'new mini' zelfs moeilijk over de aanpassing van het luchtfilter. (ze moest volgens mij de K&N-filter verwijderen)
Kijk ook eens hier voor tuning op maat:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=736
en forumlid 'Zijlboot' heeft van zijn MINI echt een beest gemaakt

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
PS. heeft beek de speciale kraakmachine al in huis, dan heeft ie toch ook de keycode niet nodig!
220PK ik ben benieuwd!Hans schreef:Daar zijn we mee bezig.. zit te wachten tot hein (van JS tuning) eindelijk mijn standaard software of MTH Keycode eens opstuurt.. dan kunnen wij verder, maar ik denk met 15% pulley, MTH spruitstuk en software op maat ongeveer 220PK.. (zonder works)

PS. heeft beek de speciale kraakmachine al in huis, dan heeft ie toch ook de keycode niet nodig!
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Het blijft koffiedik kijken hè, en wie geeft je de nodige garanties i.v.m. het vermogen?
Een tuner die je MINI vooraf én nadien op de rollen zet is in elk geval een beter alternatief hoor
Even een gokje: MCS works + MTH tunerfile = max. 210 Pk - garantie
Ik ook, hopelijk wordt dit niet een nieuwe aflevering van het gekende verhaalSleefje schreef:Ben erg benieuwd wat de mogelijkheden allemaal zijn.
Brand van nieuwsgierigheid!

Het blijft koffiedik kijken hè, en wie geeft je de nodige garanties i.v.m. het vermogen?
Een tuner die je MINI vooraf én nadien op de rollen zet is in elk geval een beter alternatief hoor

Even een gokje: MCS works + MTH tunerfile = max. 210 Pk - garantie

Onze sponsors