Graag jullie mening over deze situatie!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MaVaEe
Koeien-teller

Graag jullie mening over deze situatie!

01 sep 2007, 13:13

Ik zou graag jullie mening willen over deze situatie.

11 augustus jl. heb ik mijn MINI opgehaald uit Duitsland en heb deze de dinsdag erna(14 aug) laten keuren bij de RDW in Nieuwegein. De dame achter de balie vertelde mij dat het door drukte helaas niet mogelijk was dezelfde week nog het kentekenbewijs binnen te krijgen maar dat het begin volgende week werd.
Na een week wachten werd ik nogal ongeduldig en heb een e-mail gestuurd naar RDW Nieuwegein. Deze stuurde mij dit terug:
Geachte heer Van Eeden,

Omdat wij een achterstand hebben opgelopen door zieke medewerkers en de vakantieperiode, krijgen wij hulp van een ander keuringsstation en zij verwerken dossiers voor ons. Uw dossier ligt daar ook. Zij hebben ons verzekerd dat vrijdag alle dossiers zijn verwerkt. Dat zou dan betekenen dat u begin volgende week uw kentekenpapieren in huis hebt.

Onze excuses voor het ongemak.

RDW Nieuwegein

Ja klote dus werd het weer een week later...

Na weer een week hopeloos gewacht te hebben had ik woensdag nog niks bij de post liggen. Nu begon ik pas echt boos te worden want het was inmiddels al 11 werkdagen geleden. Meneer van de RDW opgebeld (die overigens heel correct bleef) en die heeft mij gezegd dat hij mijn dossier bovenop had gelegd en dat deze diezelfde dag nog werd ingevoerd.
Deze zou dan donderdag verstuurd worden en vrijdag in huis zijn. Gisterenmiddag expres een halve dag vrij genomen om de kentekenplaten te maken(Postbode komt altijd om half 3 bij ons). Maar wat bleek de postbode had geen brieven van de RDW.... Gelijk weer opgebeld en alweer het hele verhaal uitgelegd. Deze meneer bleef maar volhouden dat zij het verstuurd hadden en dat de post een fout had gemaakt. Misschien dat je je kan voorstellen dat ik deze beste man graag even door de telefoon had willen trekken.
Vandaag maar weer eens bij de brievenbus gekeken en tot mijn grote verbazing lag daar een envelop van de RDW!
Helemaal blij de envelop mee naar binnen genomen en hem opengemaakt. Tot mijn grote verbazing zat er alleen maar een keuringsrapport in van de APK die ik tijdens de 2 in 1 invoersessie heb laten uitvoeren.
Op dit moment ben ik er echt helemaal klaar mee en mag ik maar blij zijn dat ik na 15 werkdagen ooit nog een kentekenbewijs krijg. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben gehad of heb ik weer eens een keer pech...:surrender

Groet,

MaVaEe

ps.
Overigens zegt de RDW site dat mijn kenteken wel op de 29e is uitgegeven.... :s
Afbeelding
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 sep 2007, 13:23

Dat ligt volgens mij puur aan de drukte in Nieuwegein. Ik heb 2 keer met de RDW te maken gehad. 1 keer in Axel en 1 keer in Roosendaal. In beide gevallen was alles direct aan het loket afgehandeld. Dit was wel omkeuring van grijs naar geel maar dit betekent ook een nieuw kenteken. Heb keurig de BPM gepint en direct de papieren gekregen.

Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
MaVaEe
Koeien-teller

01 sep 2007, 13:47

Ja maar ik snap niet dat het door de drukte in plaats van 3 á 4 werkdagen nu al bijna 15 werkdagen duurt. Ook irriteert het mij dat ik al 3 keer ben voorgelogen over een eventuele datum. Ondertussen staat er wel een cooper op de oprit te blingen aangezien ik hem al 20x opgepoetst heb! :(
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

01 sep 2007, 13:59

Damn..... Das flink balen voor je :evil: Ik zou er ook flink ziek van worden :evil:

Miss een stukje over de oprijlaan rijden :mrgreen:

Succes met het afhandelen verder

Greetz BigD
MaVaEe
Koeien-teller

01 sep 2007, 14:05

BigD schreef:Damn..... Das flink balen voor je :evil: Ik zou er ook flink ziek van worden :evil:

Greetz BigD
Die 6 meter heeft ie nu ook al vaak genoeg gezien! :P
BigD

01 sep 2007, 14:24

MaVaEe schreef:
BigD schreef:Damn..... Das flink balen voor je :evil: Ik zou er ook flink ziek van worden :evil:

Greetz BigD
Die 6 meter heeft ie nu ook al vaak genoeg gezien! :P
Die 6 meter is ie dus al wel beu :wink: Maar hij zal de meters eromheen ook al wel gezien hebben of blijft ie braaf op de oprijlaan staan? :roll: :mrgreen:

Greetz BigD
MaVaEe
Koeien-teller

01 sep 2007, 14:29

BigD schreef:
Die 6 meter is ie dus al wel beu :wink: Maar hij zal de meters eromheen ook al wel gezien hebben of blijft ie braaf op de oprijlaan staan? :roll: :mrgreen:

Greetz BigD
Hij blijft nog braaf op de oprit staan aangezien ik een speciale gave heb dat als ik iets doe wat niet mag er altijd politie aankomt rijden.... :P
BigD

01 sep 2007, 14:33

MaVaEe schreef:Hij blijft nog braaf op de oprit staan aangezien ik een speciale gave heb dat als ik iets doe wat niet mag er altijd politie aankomt rijden.... :P
Heel verstandig maar heel zwaar :| Dan miss nog maar een keer bellen dat ze moeten opschieten met de platen :wink:

Greetz BigD
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 sep 2007, 14:43

Gewoon ff een ander kenteken erop schroeven! Die van de buurman bv :P
BigD

01 sep 2007, 15:07

Hans schreef:Gewoon ff een ander kenteken erop schroeven! Die van de buurman bv :P
Wel aardig van je Hans dat je jou platen aanbied :wink: :mrgreen:

Gewoon geduld. Dat is het beste, Want alles wat lang duurt is lekker :roll:

Greetz BigD
MaVaEe
Koeien-teller

01 sep 2007, 16:37

Hans schreef:Gewoon ff een ander kenteken erop schroeven! Die van de buurman bv :P
Ff een andere BRG opzoeken! :P
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 sep 2007, 17:09

ooit al eens een belg geweest? ik heb een BRG :mrgreen:
MaVaEe
Koeien-teller

01 sep 2007, 21:39

ulyss schreef:ooit al eens een belg geweest? ik heb een BRG :mrgreen:
Hehe opsturen die platen dan! :rijden :wink:
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 sep 2007, 19:38

Hé niet dollen met BRG.... :hap Ik woon ook nog bij je in de buurt, dus elke bon vecht ik van nu af aan bij het CJIB. :evil:

Mooi klote dat de bureaucratie weer ff niet mee werkt. Sterkte deze moeilijke dagen.

Groet,

Huib
MaVaEe
Koeien-teller

03 sep 2007, 20:07

BRG schreef:Hé niet dollen met BRG.... :hap Ik woon ook nog bij je in de buurt, dus elke bon vecht ik van nu af aan bij het CJIB. :evil:

Mooi klote dat de bureaucratie weer ff niet mee werkt. Sterkte deze moeilijke dagen.

Groet,

Huib
Ik kan je vertellen dat ik vandaag het kentekenbewijs binnen gekregen heb! :D :D :D :D :D
Mag ook wel na zon lange tijd! :s

Terug naar “Kletshoek”