Ben jij zo'n heilig boontje dan?. saintWint schreef:Weet ik niet, ik was er niet bij.CooperS-lightningblue schreef: @Wint:
Die fietsers na die bus bedoel je?! Niet zo aanstellen hoor, zo hard gaat het niet. Hooguit op wat rechte stukkies. Niks wat niet kan in ieder geval... toch?!
MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan ik trouwens ook niet over mezelf zeggen.
Heb ik nooit gezegd.Blont-007 schreef:Ben jij zo'n heilig boontje dan?. saintWint schreef:Weet ik niet, ik was er niet bij.CooperS-lightningblue schreef: @Wint:
Die fietsers na die bus bedoel je?! Niet zo aanstellen hoor, zo hard gaat het niet. Hooguit op wat rechte stukkies. Niks wat niet kan in ieder geval... toch?!
Kan ik trouwens ook niet over mezelf zeggen.
Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat een pijpen man! Daar kunnen de turtles nog bijna in wonen!
altijd een plezier om die blauwe schicht in je achteruitkijk spiegel te hebben!
iDD
altijd een plezier om die blauwe schicht in je achteruitkijk spiegel te hebben!
iDD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

wel andere spullen maar we denken eigenlijk dat ze de clubman binnen zetten als ie aankomt daar ...
cheers
Coen
we hebben hem inderdaad getracht te spotten maar helaasmarss schreef:Hahaha, zijn jullie de Clubman proberen te spotten? Helaas, hij staat er nog niet, of nu inmiddels we; (don't think so). Ben afgelopen zondag nog langs gecruised!!!
marss
wel andere spullen maar we denken eigenlijk dat ze de clubman binnen zetten als ie aankomt daar ...
cheers
Coen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
@coendek:
Schitterende foto(shops) kerel!! Lekker laag die laatste! Zometeen m'n wieltjes maar wéér schoonmaken. Takke-vrachtwagens!
Schitterende foto(shops) kerel!! Lekker laag die laatste! Zometeen m'n wieltjes maar wéér schoonmaken. Takke-vrachtwagens!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gisterenmiddag m'n auto-van-de-zaak opgehaald. Ik ga komende acht maanden stage lopen en het bedrijf vond dat ik naast een royale vergoeding en mobiele telefoon ook een auto uit mocht zoeken waar ik de komende maanden in rond mag gaan karren.
Het is een gloednieuwe Peugeot 207 1.4 HDi, met tankpas!
Geen idee wat er allemaal op zit, gelukkig een goede radio en airconditioning. Jammer genoeg zijn ze 'per ongeluk' de cruise-control vergeten te bestellen. Ik mag niet klagen uiteraard als stagiaire.
Hier wat foto's:

Grijs (op zich niet verkeerd), plakdoppen (heel verkeerd), maar wel mét sportonderstel!

Het wekelijkse duo bij elkaar. Heb ik voor het weekend wel iets om naar uit te kijken gelukkig!

Uiteraard mocht deze niet ontbreken, dat het de buitenwereld maar duidelijk is!
Hij is ontzettend traag, zat gisteren met het binnendoor rijden al te kijken of er niks onder het gaspedaal zat omdat hij niet verder naar beneden gaat dan op de vloerbedekking. Het sturen en koppelen is verschrikkelijk licht, iets waar ik wel even aan moet wennen.
Het verbruik is toch wel het vetste 3,6 Liter op 100 km!
Als hij op gang is rijd hij heel comfortabel. De 5 deuren (i.p.v. 3) is ontzettend handig, net als de kofferbak, in vergelijking met een MINI lijkt dit wel een voetbalveld, zo groot!
Ik ben er in ieder geval héél blij mee en kijk ernaar uit om ermee rond te gaan knorren.
Het is een gloednieuwe Peugeot 207 1.4 HDi, met tankpas!
Hier wat foto's:

Grijs (op zich niet verkeerd), plakdoppen (heel verkeerd), maar wel mét sportonderstel!

Het wekelijkse duo bij elkaar. Heb ik voor het weekend wel iets om naar uit te kijken gelukkig!

Uiteraard mocht deze niet ontbreken, dat het de buitenwereld maar duidelijk is!
Hij is ontzettend traag, zat gisteren met het binnendoor rijden al te kijken of er niks onder het gaspedaal zat omdat hij niet verder naar beneden gaat dan op de vloerbedekking. Het sturen en koppelen is verschrikkelijk licht, iets waar ik wel even aan moet wennen.
Het verbruik is toch wel het vetste 3,6 Liter op 100 km!
Ik ben er in ieder geval héél blij mee en kijk ernaar uit om ermee rond te gaan knorren.

Onze sponsors