MR in Zandvoort?
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
MR in Zandvoort?
Volgens mij heb ik je gespot in zandvoort, stond op het parkeerterrein bij slotemakers toch? Ook naar de 130i Cup geweest?
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yup dat was ik!! We hadden n VIP treatment in de BMW vipbox en moesten daar de auto parkeren. We werden heen en weer gereden door zeer geslaagde VIP shuttles..... Netjes! (BMW 550i, BMW M5 Touring, Z4 M Coupe, M6 Cabrio of 120 D met M pakket)
Heel de dag n beetje rond gekeken daar, gegeten en gedronken! Goed geregeld moet ik zeggen!!! Jan Lammers, de gebroeders van Oranje en Allard Klaff gaven na elke race uitleg hoe het gegaan was... Voor de race mocht je door de spits en kijken naar alles! Super naar me zin gehad daar......
MR
Heel de dag n beetje rond gekeken daar, gegeten en gedronken! Goed geregeld moet ik zeggen!!! Jan Lammers, de gebroeders van Oranje en Allard Klaff gaven na elke race uitleg hoe het gegaan was... Voor de race mocht je door de spits en kijken naar alles! Super naar me zin gehad daar......
MR
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
Haha dit is echt hilarisch, ik zat in diezelfde box, diezelfde M5 touring (nog een rondje op het circuit gereden, erg gaaf!) maar heb dus nog geen gezicht bij de mini. Zat tijdens die uitleg na de race vooraan, roze overhemd..
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
De eerste race had ik net gemist, echt jammer. We kwamen om 11 uur aan. Wel super toevallig. Maargoed, kan me je niet meer herinneren. Had je nog die anwb autoverkiezing gezien? Er werd ook gefilmd voor shownieuws. Reed ook de DJ bus (http://www.djbus.nl) en een hoop gave kevers, eentje met hydraulics.
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
Ja dat denk ik ook hoor, dat is ook het grappige. Ook in de pits geweest, in de pauze zeg maar. Gaaf om dat allemaal te zien, lijkt me heel vet om coureur te zijn daar!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies vond het echt super daar!! Ik wil ook zo rijden, volgend jaar eerst maar me licentie halen. ff een jaartje opgeschoven door tijdgebrek!
Maar vet was het zeker! De volgende keer, maar echt n keer elkaar meeten. Je weet nu welke wagen van mij is
MR
Maar vet was het zeker! De volgende keer, maar echt n keer elkaar meeten. Je weet nu welke wagen van mij is

MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben gisteren niet meer naar de 130i geweest. Wel jammer, want m'n pa had kaarten over begreep ik. Vind de door BMW georganiseerde dagen wel leuker met de tent op het dak, goed eten, allerlei doe-dingen.
Volgende keer ben ik er wel weer bij.
Volgende keer ben ik er wel weer bij.

Onze sponsors