Herkennen waarschijnlijk niet, maar meestal worden replica's van een zachter (goedkoper) aluminium gemaakt. Bij heftige hobbels in de weg willen ze dan nog wel eens iets ovaler worden waarna je ze niet meer uitgebalanceerd krijgt.
Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij deze set ook zo is.
Het zijn niet zo'n dunne spaken dus het zal wel meevallen.
Witte S Spoke velgen
-
Ri
Bericht
Bianca,
Kwaliteitsverschil weet ik niet.
Als je originele gebruikte velgen koopt, en je wilt ze wit laten maken ben je denk ik zo'n € 80,- per velg kwijt.
Mijn schoonvader heeft recent een paar velgen laten opknappen bij http://www.develgendokter.nl/. Echt vakwerk moet ik zeggen.
Velgen moeten wel zonder band aangeleverd worden en daarna opnieuw gebalanceerd worden.
Totaal praat je dan toch al snel over € 400,- aan extra kosten.
Tel hierbij op de aanschaf van de gebruikte velgen en houd goed rekening met de staat van de banden. Nieuwe Pirelli / Dunlop banden kosten ook al snel € 150,- per stuk denk ik.
De replica's zijn dan al snel zo'n € 500,- goedkoper.
Maar jah, de kwaliteit is voor mij ook een groot vraagteken.
Wellicht even geduld tot een paar originele gebruikte witte te koop komen.
Succes.
Kwaliteitsverschil weet ik niet.
Als je originele gebruikte velgen koopt, en je wilt ze wit laten maken ben je denk ik zo'n € 80,- per velg kwijt.
Mijn schoonvader heeft recent een paar velgen laten opknappen bij http://www.develgendokter.nl/. Echt vakwerk moet ik zeggen.
Velgen moeten wel zonder band aangeleverd worden en daarna opnieuw gebalanceerd worden.
Totaal praat je dan toch al snel over € 400,- aan extra kosten.
Tel hierbij op de aanschaf van de gebruikte velgen en houd goed rekening met de staat van de banden. Nieuwe Pirelli / Dunlop banden kosten ook al snel € 150,- per stuk denk ik.
De replica's zijn dan al snel zo'n € 500,- goedkoper.
Maar jah, de kwaliteit is voor mij ook een groot vraagteken.
Wellicht even geduld tot een paar originele gebruikte witte te koop komen.
Succes.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Je kan natuurlijk ook nu een setje 2de handse originele kopen gewoon in grijs en dan daar eens mee rijden en dan met de tijd een keer laten (bijwerken) en poeder coaten
Het is maar een idee natuurlijk
Replica's is natuurlijk ook een optie maar dan is de kwaliteit gewoon afwachten maarja dat prijsverschil moet ergens vandaan komen natuurlijk
Greetz BigD

Greetz BigD
Onze sponsors