Dan blijft er alleen maar S-jes over ben ik bangiDarkDesign schreef:of we doen gewoon de top 5 van iedereen zodat ik dat in een systeem kan invoeren en er een top 12 uitrolt.
iDD

TBL kan aardig wat fotoos wegschieten op Mergelstede ritMaaij schreef:Foto's maken is niet mijn ding, maar moeten we hier geen fotograaf bij hebben?
Moeten natuurlijk wel top kwaliteit foto's zijn
iDarkDesign schreef:*zucht* jongens ik geef het op. Het probleem van dit forum ook meteen weer aangeduidt. Iedereen weet het beter. Doe dit topic maar weer op slot. Als iemand anders het over wil nemen graag, maar zo ga ik er niet aan beginnen.
iDD
Het is geen kwestie van 'het beter weten', maar als er personen zijn die denken een goed idee te hebben, dan lijkt het me juist prima om die naar voren te brengen. Kan je altijd kijken wat je met de ideeën doet.iDarkDesign schreef:*zucht* jongens ik geef het op. Het probleem van dit forum ook meteen weer aangeduidt. Iedereen weet het beter. Doe dit topic maar weer op slot. Als iemand anders het over wil nemen graag, maar zo ga ik er niet aan beginnen.
iDD
Onze sponsors