hallo allemaal
sinds een paar maanden rijden we een mini. Gingen naar de daeler voor een megane cabrio maar deze was [gelukkig] niet aanwezig.Bij vertrek zagen we een geweldige mini one,in een jasje van een cooper S.
Na een ritje van 10 min wisten we het,deze wordt het!!!!!!
Zijn nu nog op zoek naar een paar verstralers,dus tips zijn welkom,tevens gaan we 9 september de Mergelroute rijden,tegek een sliert van 50 mini's.Tevens zijn we via de mini club bij Beek terecht gekomen voor een chippie,perfect geholpen.Tot meets.
Sam en Petra
Plotseling rijden we Mini
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Sam en Petra,
Iemand hier op het forum verkoopt verstralers en kan ze ook voor je monteren. Dit scheelt weer wat met de dealerprijs. Moet je maar eens de zoekfunctie gebruiken en zoeken naar "driver lights".
Als je eenmaal de mini aan het rijden bent, ben je eenmaal verkocht.
Ik zie jullie wel verschijnen zondag bij de mergelstedenroute!
:D
Iemand hier op het forum verkoopt verstralers en kan ze ook voor je monteren. Dit scheelt weer wat met de dealerprijs. Moet je maar eens de zoekfunctie gebruiken en zoeken naar "driver lights".
Als je eenmaal de mini aan het rijden bent, ben je eenmaal verkocht.
Ik zie jullie wel verschijnen zondag bij de mergelstedenroute!

- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Leuk prijsje, mooie toer ( 2 uurtjes ) er naar toe en super aardigemensen daar. Gewoon doen!!!!
Hoezo ver! Vanuit Maastricht en België gaan ze er zelfs naar toe.sampe schreef:Bedankt voor de tip van de driver lights. Helaas is het iets te ver weg vanaf Zwijndrecht. Volgende keer beter. Ik hou het in de gaten.
Leuk prijsje, mooie toer ( 2 uurtjes ) er naar toe en super aardigemensen daar. Gewoon doen!!!!

mini-CAB
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
Nee was absoluut de moeite waard om daarvoor naar Nieuwleusen te rijden!
De drivinglights zien er super uit en het scheelt bovendien in je portemonnee...
Die uit Maastricht is gek hihijaapgelens schreef:Hoezo ver! Vanuit Maastricht en België gaan ze er zelfs naar toe.sampe schreef:Bedankt voor de tip van de driver lights. Helaas is het iets te ver weg vanaf Zwijndrecht. Volgende keer beter. Ik hou het in de gaten.

Nee was absoluut de moeite waard om daarvoor naar Nieuwleusen te rijden!
De drivinglights zien er super uit en het scheelt bovendien in je portemonnee...
Onze sponsors