Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht

Hoop ook echt dat ze m'n startproblemen en niet soepel optrekken bij koude motor kunnen fixen.
Als ze het niet konden fixen kon ik alsnog naar de dealer voor een software upgrade, waarna ze mijn MINI voor nop opnieuw zouden tunen. Super service!
Helaas geen rollenbankuitdraai voor- en achteraf dus. Heeft er misschien iemand een G-tech ofzo die ik kan lenen desnoods tegen 'n vergoeding? Lijkt me wel mooi om hier cijfers te kunnen neerzetten van voor- en achteraf.
).
Ik ben echt benieuwd natuurlijkBerthil schreef:Ik weet nog goed dat ik van mijn eerste pulley/software tuning kwam.
Das de grootste pk-winst voor het kleinste bedrag, zeker bij Beek,
het leek wel of het een andere auto was
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen

Hoop ook echt dat ze m'n startproblemen en niet soepel optrekken bij koude motor kunnen fixen.
Als ze het niet konden fixen kon ik alsnog naar de dealer voor een software upgrade, waarna ze mijn MINI voor nop opnieuw zouden tunen. Super service!
Helaas geen rollenbankuitdraai voor- en achteraf dus. Heeft er misschien iemand een G-tech ofzo die ik kan lenen desnoods tegen 'n vergoeding? Lijkt me wel mooi om hier cijfers te kunnen neerzetten van voor- en achteraf.
Altijd welkom! Koffie staat klaar (ik bedoel dus de espresso wordt vers gezetkwiebje schreef: gaaf johannes! Kom graag een keer met je meerijden. Want zit er ook sterk over na te denken om wat redbull aan me mini toe te voegen

- TomSR
- Nieuwsgierig
Bericht
) Keertje de Boschdijk over?
Ik wil daarna wel eens een stoplichtsprintje met je doen. Dan kunnen we aan den lijve ondervinden hoe groot het verschil is tussen 2 identieke auto's, maar dan eentje getuned (en met wit dakNexus schreef:Donderdag de 13e gaat mijn MINI naar Beek voor Stage II

- TomSR
- Nieuwsgierig
Bericht
Man, we kunnen wel een (last minute) meeting organiseren rondom je auto na het bezoek aan Beek
Kwiebje was ook al geinteresseerd, dus dan zijn we al met z'n 3en.
Dan is Anthony Fokkerweg dichterbij voor mij, ik woon aan de Bochdijk namelijk. Maar ook leuk: de A270 naar Helmond op en neer. Doe ik dagelijks richting m'n werk. Zodra het stoplicht op groen springt, mag je 120Nexus schreef:Anthony Fokkerweg of Heerbaan werken beter
Moeten we wel op dezelfde manier sprinten. Beter nog een rollende start. Maar lijkt me wel een goede test idd

Man, we kunnen wel een (last minute) meeting organiseren rondom je auto na het bezoek aan Beek

- TomSR
- Nieuwsgierig
Bericht
(eigenlijk woon ik best dicht bij alle mooie scheurwegen in Eindhoven
). Anyways, ik zit nu nog op m'n werk en knal zo ff lekker een lege A270 over richting huis.
Prima, de A50 is bij mij ook zowat om de hoekNexus schreef:Klinkt prima
Of meteen ook ff de A50 op en wat 80-120, 120-160 etc. sprintjes testen.

Onze sponsors