Eerste (niet officiele) rij-impressie Clubman
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Hot Choc, wordt echt een leuke kleur, heb de kleurstalen al liggen.. Wij zitten nu hier al op levering 1ste/ 2de week december.. Dus wie hem al eerste wil hebben moet opschieten..
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij wordt hot chocolade voor de clubman net zoiets als sparkling silver voor de R56.
Vaak gaan de kleuren waarin de persfoto's worden geplaatst ook erg hard. In dit geval dus de Lightning Blue
Het lijkt me dus orgineler om bestaande kleur te nemen en daar iets mee te doen. bv PW met zwart of CR met witte vipers. Maar in ieder geval de Pace Spokes.
Vaak gaan de kleuren waarin de persfoto's worden geplaatst ook erg hard. In dit geval dus de Lightning Blue
Het lijkt me dus orgineler om bestaande kleur te nemen en daar iets mee te doen. bv PW met zwart of CR met witte vipers. Maar in ieder geval de Pace Spokes.
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
En jij gaf eerder aan niet te willen inruilen......
Ik wil er zo 1 bestellen al shet aan mij ligt (en de inruilprijs ene beetje redelijk
)
Mijn dealer is niet zo actiefLet's MINI schreef:Hot Choc, wordt echt een leuke kleur, heb de kleurstalen al liggen.. Wij zitten nu hier al op levering 1ste/ 2de week december.. Dus wie hem al eerste wil hebben moet opschieten..

En jij gaf eerder aan niet te willen inruilen......

Ik wil er zo 1 bestellen al shet aan mij ligt (en de inruilprijs ene beetje redelijk

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Tuurlijk ruil ik wel in.. heb ik dat gezegd.. dat was dan niet zo bedoeld.. ga morgen wel ff puzzelen.. er lopen namelijk klanten in de showroom...
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
en dt is sneller dan je denkt
Er rijd er van ons MINIcluppie maar 1tje echt als allereerste met de clubman.ricktolboom schreef:Je kan ook (nu al) de dealer een extra demo auto laten bestellen, dan rij je wel als een van de eerste in een clubman

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Helenk
- Be Mini
Bericht
In principe gaan we toch echt voor de clubman (blijf de naam fout vinden, doet te veel denken aan onze eerst clubman in 1974 met dat foute neusje maar wel een 1100 motor die later ook in de special kwam).
Echter we wachten dit keer heel even af om niet weer getrakteerd te worden op enkele ontwikkelings foutjes.
MINI is net weer twee dagen bij dealer geweest om hopelijk de laatste fabrieks foutjes te herstellen.
En ook voor de terug roep aktie van van de zomer met de foute zekering in de airco.
Stoelframe is ook vernieuwd, nu geen krakende geluiden meer hopen we.
Electronica is sinds het vorige bezoek in juni in orde.
Maar in mei juni willen we de clubman toch wel hebben, als we het eens worden over de inruil prijs.............
Echter we wachten dit keer heel even af om niet weer getrakteerd te worden op enkele ontwikkelings foutjes.
MINI is net weer twee dagen bij dealer geweest om hopelijk de laatste fabrieks foutjes te herstellen.
En ook voor de terug roep aktie van van de zomer met de foute zekering in de airco.
Stoelframe is ook vernieuwd, nu geen krakende geluiden meer hopen we.
Electronica is sinds het vorige bezoek in juni in orde.
Maar in mei juni willen we de clubman toch wel hebben, als we het eens worden over de inruil prijs.............
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
OT:Smaken verschillen, vond het neusje zeer fraai. De 1100 was de olieboot onder de mini-motoren (Je bleef bijvullen)Helenk schreef: clubman in 1974 met dat foute neusje maar wel een 1100 motor die later ook in de special kwam
.........
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier nog een uitgebreidere (Engelstalige) rij-impressie van de persintroductie in Madrid.
Op de foto in dit verhaal is goed te zien hoe de 'schuurdeuren' het uitzicht in de achteruitkijkspiegel behoorlijk belemmeren al zal een kwestie van wennen zijn.
Op de foto in dit verhaal is goed te zien hoe de 'schuurdeuren' het uitzicht in de achteruitkijkspiegel behoorlijk belemmeren al zal een kwestie van wennen zijn.
Onze sponsors