Ik dacht dat jij nog wel eens mensen achterin had zitten?
nu niet meer in ieder geval!
iDD
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
berthil, je mist echt een rolkooi. als je met deze auto een serieus aantal circuitdagen blijft rijden dan is een kooi wel een must-have! heb er net eentje in de e30 vandaag gemonteerd (van Wiechers) en de kosten zijn best te doen!
Laatst gewijzigd door Sid op 08 sep 2007, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rolkooi is denk ik alleen zinvol als je echt tegen de limiet gaat rijden, voor mijn gevoel doe ik nog altijd 'rustig aan' op Zandvoort en de Ring. Geen 'big moments' dat je denkt dit gaat verkeerd. Ooit nog eens als ik de Mini er bij heb als tweede auto.
Ik hoop 19 september een mooie tijd neer te zetten op Zandvoort, de vorige keer was het wat te druk op de baan en teveel fading op de remmen (sinds ik de semi-slicks heb). Ik ben bezig met betere remmen (wat speciaals) maar dat gaat helaas niet lukken voor voor 19 september. Ik probeer dan wel wat betere koeling op de remmen te krijgen door de mistlapmen er uit te halen en slangen naar de remmen de leiden.
Ik hoop 19 september een mooie tijd neer te zetten op Zandvoort, de vorige keer was het wat te druk op de baan en teveel fading op de remmen (sinds ik de semi-slicks heb). Ik ben bezig met betere remmen (wat speciaals) maar dat gaat helaas niet lukken voor voor 19 september. Ik probeer dan wel wat betere koeling op de remmen te krijgen door de mistlapmen er uit te halen en slangen naar de remmen de leiden.
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Remmen koeling zal zeker schelen en let goed op wanneer ze de boel afvlaggen. Meestal doen ze dat gewoon op't rechte stuk en draai je in de Hugenholtz paddock twee op, da's echt te weinig tijd om je remmen te laten afkoelen!! Zijn je schijven geboord of niet? Heb toen op mijn slalom bakkie sandtler schijven en Ferodo 2500's gehad. Die dingen hoor je bijna letterlijk graven in je blokken.
De remmen op mijn 33 zijn gewoon echt te krom en dat maakt je gewoon bang als je de Tarzan maar zeker ook de Audi-S aanremt. Tsja en die grens he, heb toen toch wel enigszins berekenend gereden met Advan's (zelfde band eigenlijk als zo'n R888) maar in die endurance auto weet je gewoon dat je een race met zo'n set doet en dan zit je bijna echt in elke bocht in 't onderstuur als je dan een fout maakt dan ga je of dwars of 't grind of de railing in........<kuch> en ik kan je vertellen dat dat niet goedkoop is haha ( was in mijn examen ronde, driftend door de KUMHO en even later ook, aanvankelijk
, driftend door de Masters bocht tot ik het gras raakte en dan ben je echt verloren.....
Maar nog nooit getimed? Wel eens achter zo'n Dacia aangegaan? Denk dat je die met dit monster zeker moet kunnen hebben!!
De remmen op mijn 33 zijn gewoon echt te krom en dat maakt je gewoon bang als je de Tarzan maar zeker ook de Audi-S aanremt. Tsja en die grens he, heb toen toch wel enigszins berekenend gereden met Advan's (zelfde band eigenlijk als zo'n R888) maar in die endurance auto weet je gewoon dat je een race met zo'n set doet en dan zit je bijna echt in elke bocht in 't onderstuur als je dan een fout maakt dan ga je of dwars of 't grind of de railing in........<kuch> en ik kan je vertellen dat dat niet goedkoop is haha ( was in mijn examen ronde, driftend door de KUMHO en even later ook, aanvankelijk

Maar nog nooit getimed? Wel eens achter zo'n Dacia aangegaan? Denk dat je die met dit monster zeker moet kunnen hebben!!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De laatste keer reden Hans en ik samen op met twee Lotus Exiges, langzaam gaat het zeker niet. Ik heb nu ook Ferodo's 2500 en geboorde schijven die ook gebruikt worden in de Mini Cooper Endurance, remmen doen ze wel goed. Het koelt alleen te weinig waardoor fading onstaat. Het blijft toch mijn dagelijkse auto dus ik rij er wat voorzichtiger mee. Er is op Zandvoort best tijd te winnen als je hier en daar flink de curbstones meepakt, maar lekker vind de auto dat niet.
Onze sponsors