Afgelast

Van alles over de 1ste generatie MINI.
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 20:21

ik wou gewoon voor zorgen dat iedereen de kans kreeg in de kalender te komen, niet alleen de meest opvallende waar toevallig het meeste geld is tegenaan gegooid (en nee, ik viseer hier NIEMAND)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 sep 2007, 20:41

Ik denk dat de meesten nu zelf een mooi speciale foto voor de kalender gaan maken (als men dat nog niet gedaan heeft). Het is aan hun of ze dan iemand vragen met een goede camera en/of wat fotografie kennis om er wat moois van te maken als men zelf die camera/kennis niet heeft.

Jouw idee is heel goed, maar zoals je zelf al aangeeft gaat het nooit lukken om iedereen tevreden te houden. Ik wil er bijvoorbeeld geen R56 op want dat is niet de eerste New MINI :mrgreen:
Of het moet de Challenge R56 zij maar die heeft nog niemand :)

Door iets te organiseren sluit je ook mensen uit van de kalender die net op die dag niet kunnen komen. Bovendien krijg je misschien 12 dezelfde achtergronden als je je het op één dag organiseert (of 6 als je twee locaties hebt)? :)
Of het moet zijn dat de fotograaf heel Nederland doorsjeest en iedereen gaat fotograferen op de dag dat hij/zij kan op de locatie die hij/zij wil, wie is zo gek?

Het is jouw idee dus je moet het doen zoals jij het voor ogen hebt, maar het zou jammer zijn als het helemaal wordt afgelast.

Ik stel me zo voor dat er, na de inzendingen beoordeelt te hebben, 24 foto's over blijven.
Voor de foto's wordt een apart hoofdonderwerp geopend met daarin 24 topics met de foto's en de maanden als poll keuze.
Als je een maand kiest van een foto stem je voor deze foto op de kalender.
Dus het totaal antal stemmen in de poll is ook de totaalscore van de foto. Na sluitingsdatum worden alle stemmen op een foto opgeteld ongeacht maand (als je dus op elke foto stemt gaat je stem verloren) en de 12 foto's met de meeste stemmen komen in de kalender.
Daarbij proberen we de gekozen maanden te matchen met de hoogste maandkeuze van een foto.
Lukt dat niet dan kiest de jury een maand.
Zo laat je iedereen de foto kiezen en meteen de favoriete maand kiezen.
Als je nu dus een sneeuwfoto instuurt maak je veel kans voor december, whatever er achter de 5 staat (R5x) :mrgreen:

De maand augustus kunnen we eventueel buiten de poll laten, dat wordt gewoon de Coen-maand.

Ik zou zeggen, maak even een poll met de keuzes waarop we de kalender gaan samenstellen en we weten wat er democratisch wordt gekozen.

Edit: na het bekijken van mijn voorbeeld bericht zie ik dat je keuze is gemaakt, je gaat zelf een team samenstellen en foto's maken. Het is jouw idee, jij wil er veel energie in steken dus je moet er van maken wat je zelf voor ogen hebt.

Kijk eens wat er zoal uitkomt bij de maandelijkse foto contest van MotoringFile (even wat klikwerk).
Dat zijn prachtige foto's door de verschillende locaties (inclusief Monaco) en detail foto's.
het maakt dan niet uit van wie de Mini is of zelfs welk R-type het is.
Laatst gewijzigd door Berthil op 03 sep 2007, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 20:44

Precies! Gewoon uitvoeren zoals je het zelf voor ogen hebt. Ik bedoel 1622 forumgebruikers, 1622 verschillende meningen.

1 ding, pas de topictitel weer ff aan wil je? :roll: :wink:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

03 sep 2007, 21:23

Ik vind het een super idee, iDD!!!!!!!!!!!!!!!!!. Begin dit jaar heb ik dit al geopperd, een heuse NewMINIclub-kalender :D :D .

Kijk ff in dit topic, staat ook nog een berichtje van Coen in.

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... er&start=0

Succes met de samenstelling :wink: Lekker zelluf doen.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

03 sep 2007, 22:38

Oh jammer dat het stopt, of niet, of wel. Echt jammer. Zeker omdat ik in de lijst stond (dank maaij :P). Nee ma serieus. Ik vond het wel een goed idee. Als je geen locaties weet? Hoeveel mensen die uiteindelijk winnen (ok dat weten we nog niet) gaan er daarvan mee naar Monaco? Daar heb je serieus sjieke locaties... En dan onderweg ook nog... Ale ik ben maar aan het luidop denken he. Ik ben benieuwd wat het wordt.
Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Kalender

03 sep 2007, 22:50

Leuke suggesties allemaal :)

Ik neem a.s. zondag voldoende MB kaartjes mee, we vinden vast nog wel een leuk plekkie in het mooie
Limburg, voor degene die geen digitale foto heeft maak ik graag een paar foto's. 8)

(Dit vraagt ook weer om een Foto-Shoot Event (shakeit) Er zijn binnen de club vele goede foto-shooters.
En met elkaar bedenken we de leukste composties)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

04 sep 2007, 07:37

Hey Wim.

Ik verwacht weer leuke plaatjes van mijn MINI :)
De vorige shoot was echt geweldig (PW Cooper)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 sep 2007, 07:40

TBL heeft nog wel wat leuke foto's van mijn GP op het circuit :wink:
Klaar!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 sep 2007, 17:02

Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2007, 17:05

Regel jij die meiden voor een fotoshoot? 8)
maus105
Bonkey

07 sep 2007, 17:34

:-PP ideetje.................of twee inderdaad wat een...... :D :wink:
maar het ging om een auto kalender toch zie geen autos??? 8)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2007, 17:56

Er zijn zoveel mogelijkheden met zo'n kalender en even zoveel opmerkingen, adviezen, tips, top 5's, tips etc. dat het handiger is om het "achter de schermen" te regelen en daarna pas op het forum te gooien. Dit om teleurstellingen bij de organisator te voorkomen en ook bij 1621 forumleden die geen stem of weinig stemmen krijgen ;) (HUN MINI is voor hen altijd net iets specialer dan die van jouw...hahah).

Vind het een schitterend idee, maar waarom niet 2 MINI's op 1 pagina ;)
(oeps....alweer een optie)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
maus105
Bonkey

07 sep 2007, 18:05

Arjan schreef:Er zijn zoveel mogelijkheden met zo'n kalender en even zoveel opmerkingen, adviezen, tips, top 5's, tips etc. dat het handiger is om het "achter de schermen" te regelen en daarna pas op het forum te gooien. Dit om teleurstellingen bij de organisator te voorkomen en ook bij 1621 forumleden die geen stem of weinig stemmen krijgen ;) (HUN MINI is voor hen altijd net iets specialer dan die van jouw...hahah).

1621gedeeld door12=135minis per maand :mrgreen:
maus105
Bonkey

07 sep 2007, 18:06

maus105 schreef:
Arjan schreef:Er zijn zoveel mogelijkheden met zo'n kalender en even zoveel opmerkingen, adviezen, tips, top 5's, tips etc. dat het handiger is om het "achter de schermen" te regelen en daarna pas op het forum te gooien. Dit om teleurstellingen bij de organisator te voorkomen en ook bij 1621 forumleden die geen stem of weinig stemmen krijgen ;) (HUN MINI is voor hen altijd net iets specialer dan die van jouw...hahah).

1621gedeeld door12=135minis per maand :mrgreen:
nee maar denk inderdaad dat het ook leuk is om meerdere fotos op een pagina te plaatsen
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2007, 18:12

en hele pagina vol met de avatars die Berthil allemaal handmatig in elkaar heeft gesleuteld lijkt mij ook wel kicken :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI-talk”