De Mergelstedenroute

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MF
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

09 sep 2007, 20:43

Zo, ik ben ook weer in het mooie Twente :roll:

Van zaterdag op zondag niet geslapen en dankzij de mooie dag ben ik momenteel nog steeds niet moe :mrgreen:

Wat betreft die ijskraam, dat is gewoon ziekelijk hoeveel ijs je daar krijgt voor je EUR 2,25. :s

Iedereen bedankt voor de mooie dag :D
maus105
Bonkey

09 sep 2007, 20:44

organisators:HET WAS TOP!was inderdaad jammer van het wachten daarom vertrokken wij op een gegeven moment ook want het was nog wel een aardig stuk terug voor ons maar dat komt volgende keer zeker goed
heb eindelijk een paar gezichten bij de autos
en "MELLOW RON"vond jullie cooper de mooiste van de dag(en me vriendin ook)
je wint geen prijs maar wel mijn complimenten :D :wink:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2007, 21:22

Ook ik ben eindelijk thuis aangekomen... Laatste samen met Coen, Ida, Kaj en Maaij weggereden... Lekker kunnen cruisen over de snelweg tegen de ondergaande zon... Heerlijk! 8)

Wat een weekendje.. Noukieeee heeft alles al verteld. Bedankt voor de gastvrijheid en dat restaurant is super! Niet te vinden voor een toerist, maar zo enorm lekker eten. Echt heel goed! Helemaal mijn stijl en heel gezellig zo samen... :mrgreen:

Na een nachtje in Van der Valk met Floris aan mijn zijde :mrgreen: :mrgreen: gelijk door richting de beginplaats. Een schitterende garage moet ik zeggen met een keuze aan vlaaien waar je :shock: van werd. Het mooiste beeld was het ontvangst comite achter de balie... Uh ik kom voor een Mini rit :P!!!

Snans, thanks voor het meerijden! Dat moet ik ook die herrie uit me uitlaat... Coen vergeet je da adres van die spuiter niet.... Ik moet nu snel die uitlaat eronder hebben :wink: :wink: Liefst voor Speedy Mini hahaha

Maaij je wagen.... De mooiste van de dag..... Kleur zou ik anders doen (Mellow Yellow, Space Blue of Cosmos Black), maar de rest ..... wanneer kan ik bestellen Oh nee, de $$$ :( Schitterend dat geluid ongelovelijk...

De hele dag achter S-jes gereden of getunede Coopers... Ik moest flink trappen om bij te blijven. Ik heb genoten van de weggetjes. Heerlijk... Het echte werk, maar heuvel op met twee man en dan n Cooper.. Sorry da's te veel gevraagd voor me Checkmate-je.

Het was super geslaagd... Mooiste opmerkingen van de dag:

Arjan/Sleefje = "Zo dus jij bent van de rijke tak van de familie met "n" erbij in je naam :lol: "
Ida = "Marc, kan je hier betalen met buttons? :) "
Minke = "Sid, we hadden wel een lang weekendje..... :cry: "
Beheerder Magraten Militair begraafplaats = "8302 en 8301 is beide goed! :s "
Coen = "He lelijkerd, staan me strobo's uit? :roll: "

Ik wil het Neefje van Coen nog bedanken! Jongen je mag zo mijn navigator zijn. Overal reden we goed heen met jou naast Kaj! :D Super dat je erbij was.... ga je volgende keer weer mee met oome Kaj... :mrgreen:

Mensen tot snel! 13 Oktober! Jammer dat ik niet iedereen heb kunnen zien of spreken. Ik heb nu wel wat gezichten bij mensen kunnen vinden. Maus; mooie wagen, mooie vriendin :mrgreen: .... Mellow_Ron, schitterende kleur toch.... Rick, die stereo in je auto!!! WOOW :) Checkmate broeder we will meet again! >)

Floris, super dat je meereed!! Ik hoorde dat je heel thuis was aangekomen.... Op naar de volgende meet sta jij in het middelpunt van het eten en drinken :P Onze kok!

Alle lof voor Paul, Bas en Chantal! Super geregeld! Ik heb me enorm vermaakt. Bochtjes omhoog en omlaag... Heerlijk hiervoor heb ik n Mini... :D

MR
Laatst gewijzigd door MR op 09 sep 2007, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
MiniPaul
Yoga-master

09 sep 2007, 21:30

Ries Proficiat met de 1e prijs !. Ik hoor wel wanneer je hem komt ophalen.
Ik vond het een supergeslaagde dag. Goede opkomst en gelukkig droog weer. Bas, Chantal en ik hebben met veel plezier de rit in elkaar gezet en ben blij om te horen dat jullie genoten hebben. Daar doen we het uiteindelijk toch voor. Ik vond het wel jammer dat zoveel mensen het geduld niet konden opbrengen om te wachten op de andere deelnemers. Wij kunnen als organisatie dan pas met de prijsuitreiking beginnen zodra de laatste binnen is en als je moeite heb gedaan om prijzen te regelen dan is het leuk als de mensen hierop willen wachten. Iedereen bedankt voor de komst en wellicht tot een volgende keer.
Afbeelding
maus105
Bonkey

09 sep 2007, 21:33

@MR heb je niet gezien je auto wel en voor de rest:some guys have all the luck :mrgreen: grapje tnx voor het compliment
@minipaul:sorry was ook weg gegaan maar begreep op een gegeven moment niet wat de bedoeling was zal voortaan wachten was voor ons de eerste keer vandaar volgende keer beter :wink:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 sep 2007, 21:46

Hier mijn verhaaltje van vandaag. Ik heb vandaag de rit eens met iemand anders gereden en ook niet met mijn eigen MINI. Maar ik heb zeker genoten vandaag. Het begon bij de MAC in Breda waar we ruim op tijd arriveerden , het was nog stil en leeg bij de MAC en het duurde lang voor dat iedereen er was. :mrgreen: Nadat EINDELIJK iedereen er was konden we vertrekken richting Nederweert. Daar aangekomen snel even een plasstop gedaan en Roy opgehaald die daar al stond te wachten.
Al snel vertrokken we richting Maastricht. Daar aangekomen stonden er al een hoop MINI's te wachten. Nadat we ons roadbook hadden opgehaald en de goed gevulde goodie bags :wink: konden we vertrekken. Eerst nog een minuut stilte voor onze COEN en dat was echt stil :shock: hij zal het vast gedacht hebben. Deed me goed. :wink:
Toen in de MINI en hop weg waren we. Nadat ik gelijk al riep dat het niet klopte zag ik dat ik op de verkeerde
bladzijde van het roadbook zat. :mrgreen: Toevallig reden er meerder MINI's. Ik vond het een super geslaagde dag en morgen komt mijn fimpje. :))

Chantal Paul en Bas, petje af hoor ik weet hoeveel tijd en werk er in gaat zitten. :-))
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

09 sep 2007, 21:50

Back home!!

Wat een lekkere zondag. Chapeau voor de makers!!!! AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Zalige bochtjes, schitterende panaroma's, lekkere ijsjes (nou ja, jus) :wink: , zo nu en dan ook nog een zonnetje :zon . Heeeeel veel mooie MINI's. Maaij je blijft m'n favoriet :wink: Mooie bak. de mooiste R 56 die ik ooit heb gezien.

:)) En WOW wat een goodies :))

Luitjes, ik heb een super dag gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)(

*Pretty is ongedeerd :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Sam
One wheel wonder
One wheel wonder

09 sep 2007, 22:01

Pffff....wij zijn ook weer thuis :?
Was wel errug vroeg vanochtend maar het was het zeker waard.

Prima omschreven route boek (zijn niet verdwaald) 8), complimenten
Prachtige route uitgezet, bedankt kwiebje/smousje/paul :D voor jullie inzet, heerlijk die slingerweggetjes
Zo kom je nog 's ergens en ook weer wat geleerd :oops:

tot meets
Geert-Jan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 sep 2007, 22:25

Ik kreeg van een vriend van mij te horen dat ie 5 leuke MINI's zag rijden.
Dus bij deze: wie van jullie hebben een Renault 19 16v cabrio een duimpje gegeven? :)
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2007, 22:58

Paul, Bas en Chantal, ontzettend bedankt voor de topdag!!!

Ondanks dat de dag voor een zondagochtend ECHT veel te vroeg begon, heb ik een super leuke dag gehad. Ik ga geen compleet dagverslag maken, want dat zullen anderen vast doen. Ik ga proberen op een later tijdstip een leuk foto/video verslag te maken.

Mijn hoogte punten;
- één minuut stilte voor Coen, echt kippenvel!!!
- super goede ontvangst en organisatie
- Roadbook was helemaal goed, één valkuil, maar zelfs daar was de straatnaam bijgezet om het toch goed te laten gaan.
- de mooie landschappen in NL, de ECHT smalle weggetje, de slinger weggetjes!!

Ik zeg, "petje af"!!
Geert-Jan schreef:Ik kreeg van een vriend van mij te horen dat ie 5 leuke MINI's zag rijden.
Dus bij deze: wie van jullie hebben een Renault 19 16v cabrio een duimpje gegeven? :)
Een donkerblauwe Renault? Dat is een groepje van vier MINI's geweest, Menno, SCUD, ??? (uit Best) en ik zelf. Heb zelf geen duimpje gegeven, maar heb 'um dus wel gespot.

marss
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2007, 23:01

Bij deze wil ik ook even iedereen bedanken die deze rit mogelijk hebben gemaakt. Het was echt een hele mooie rit met erg mooie plekjes en bochtjes. Zo zie je nog eens wat! En goeie friet bij het Drielandenpunt, uitstekend ontbijtje was dat :D . Had misschien nog iets meer genoten als de kater iets minder was maar heb het zeker goed naar mijn zin gehad vandaag, top!!

Geert-Jan schreef:Ik kreeg van een vriend van mij te horen dat ie 5 leuke MINI's zag rijden.
Ja die heeft ons op de terugweg inderdaad voorbij zien komen op de A2 8)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2007, 23:25

Ook wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag lekker door Maastricht gebanjerd en zondag weer eens leker toeren en soms scheuren door de schitterende omgeving. De ijsboerderij hebben wij helaas gemist. Het was allemaal top geregeld!

Superbedankt voor het organiseren van deze dag en ook wilden we Keram bedanken voor de goede ontvangst!

groet,
Peter & Jannie
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

09 sep 2007, 23:37

Zo even kort mijn verslag.

Aller eerst hulde hulde hulde :-)) aan de organisatie echt bedankt voor een geweldige dag :D

De dag begon (vroeg) aller eerst getankt etz..... toen richting de Mac in Breda :mrgreen: daar een eind gewacht tot heel de club compleet was. Toen we net de A16 op draaide ging bij mij mn bande spannings controle lampje knipperen :s Dus effe contact op genomen met de kop en deze wilde samen met mij wel effe stoppen bij de eerste pomp ''jongens sorry voor het oponthoud en bedankt dat jullie effe hebben gewacht'' :roll: :D Toen richting de AC in Nederweert. Ging wat mij betrefd op sommige stukken te hard :? Daar aangekomen stonden daar al heel wat Mini te wachten heel mooi om te zien 8) Vanuit daar naar ''Keram'' Dat ging mij helemaal te hard :roll: maar helemaal heel anngekomen.

Daar toen wat kijken foto's maken lindje hangen koffie drinken en vlaai eten (keram dank voor de gastvrijheid) een minuut stilte voor Coen en karren :rijden

De hele rit was echt geweldig 8) mooie omgeving en mooi weggetjes 8) met lekkere bochtjes :mrgreen: Route boek was goed al maakte mijn navigator wat foutjes op moeilijke stukken :? Echt geweldig 8) >)

Toen bij de Mac nog effe nagekletst en de prijsuitrijking meegemaakt. Daarna richten huis naar een geslaagde dag 8) Samen met Marjolein en Mike en Peerkie opgereden richting Breda.

Was echt een hele geslaagde dag. Was mn eerste toertocht maar er gaan er zeker meer volgen. Aan de organisators, schrijf mij maar in voor 2008 :mrgreen:

Mensen tot de volgende keer. Foto's volgen morgen. Houdoe :mrgreen: (ook namens mijn Navogator)

Greetz BigD

p.s. ik WIL een blair pijp :hap
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 sep 2007, 00:53

Ook hier een diepe buiging voor het organiseren!
Was spijtig dat we niet langer zijn gebleven, maar slaapgebrek deed ons de das om(ik 4 uur , erik 2,5) . Zelfs de espresso's mochten niet baten. Doet er natuurlijk verder niks aan af, zou idd netter zijn geweest als we waren gebleven. Onze oprechte excuus Chantal,Paul en Bas!
Jullie hebben iets moois neergezet... De passie was in veel dingen terug te vinden. Heeft wel erg veel tijd in beslag genomen zeg. Met een mooi resultaat... heb niemand gezien die geen dikke glimlach op het gelaat had. Hoop dat jullie net zo genoten hebben en voldoening hebben gekregen als wij.

Blijf me iedere keer verbazen hoe mooi het wel niet kan zijn. Op de motor regelmatig wat ritten gehad, maar dit blijft toch het mooiste.

Erg genoten van de rit. Door de slechte voorbereiding van onze kant(te weinig red bull) hadden we toch een klein foutje gemaakt.
Stonden we daar in het stilte gebied wat uitliep op slechtwegdek, hek, en een kuil dat vol stond met water :s . Erik 8) nog bedankt daarvoor... Dat was idd bij de hierboven beschreven 'valkuil'.

Morgen even een mooi plaatsje in huis zoeken waar het bordje met de lintjes kan hangen.
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

10 sep 2007, 07:37

Wij hebben ook een erg leuke en fijne dag gehad :D
Weer wat nieuwe mensen leren kennen en lekker kunnen bijpraten met bekenden.

Perfecte ontvangst bij de Keram, lekkere vlaai :mrgreen:

Indrukwekkende minuut voor Coen !

De rit was prachtig, heb vooral genoten van de mensen op de terrassen die naar de mini's wezen.

We zijn op een gegeven moment bij een groepje Limbo's aangehaakt en hebben ergens ( weet de naam niet meer ) leuk gegeten en gedronken.
Daarna naar de ijsboer ! MF, ik weet nog steeds niet hoe je die knots zo vlug hebt weggewerkt !

Wij waren uiteindelijk het laatste groepje dat aankwam bij de Mac.

@Valentijn, we dachten op de weg naar huis dat we bij de afslag Nederweert wel even gedag zouden zeggen, maar jullie namen een afslag eerder. Alsnog gegroet !

Het was een geweldige dag, bedankt Chantal, Bas en Paul !

Grtz,
Rob

Terug naar “Afterparty”