Geen Tarox remmen?

Verder zou ik dan een paar veerpootbruggen voor boven en onder pakken. Een swaybar achter. Grotere turbo in jouw geval.
iDD
Wat is er mis met die woofer? Het is toch geen aldi doe het zelf rotzooi ofzo....MR schreef:Rick, die stereo kit klinkt zeer strak! Netjes gedaan, die woofer zou ik niet snel voor gaan. Maar een dergelijke audio set hoort als optie in de lijst van BMW/Mini te staan!
MR
Ooh, op die fiets. Wij houden het nog bescheiden, als je ziet hoe sommigen hun kofferbak verkrachten dan moet je een aanhangwagentje meenemen als je boodschappen gaat doenMR schreef:Nee hoor, maar zo'n woofer in me achterbak hahah da vind ik too much:P
Dan kan ik helemaal niks meer meenemen.
MR
In mijn oude auto had ik altijd gewoon een connector aan de sub. Moest ik wat meenemen dan kon ik hem er zo uithalen.M-iNdO schreef:Ooh, op die fiets. Wij houden het nog bescheiden, als je ziet hoe sommigen hun kofferbak verkrachten dan moet je een aanhangwagentje meenemen als je boodschappen gaat doenMR schreef:Nee hoor, maar zo'n woofer in me achterbak hahah da vind ik too much:P
Dan kan ik helemaal niks meer meenemen.
MR![]()
Onze sponsors