Ik heb vandaag de bluetooth Nokia carkit CK-7W geinstalleerd.
Als ik nu bel hoor ik iedereen prima, maar diegene die mij belt hoort zichzelf "galmen".
Ik heb het zelf ook even geprobeerd en dat is verrekte irritant.
Heeft iemand een oplossing hiervoor.
De microfoon hangt aan de hemel in het midden en de speaker heb ik weg gebouwd in het vakje links
van het stuur. De afstand tussen de microfoon en de speaker zou dus ruim voldoende moeten zijn.
Hoor het graag.
Probleem met Nokia carkit CK-7W
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem ook over de MINI speakers en microfoon op dezelfde plaats. Ik heb echter geen klachten van galmen, wel soms dat het geluid 'te hard' is, alsof het daardoor wat vervormd. Ik zou wat eens wat met het speaker volume spelen totdat het galmen niet meer optreed, dan weet je dat het daar aan ligt en niet aan wat anders. Misschien de microfoon 180 graden omdraaien?
- Assie
- Enthousiast
Bericht
gebruik je hem met een Nokia telefoon of met een telefoon van een ander merk?
Met een Nokia telefoon zou het goed moeten gaan, heb je een ander merk telefoon dan gaat een Nokia car-kit meestal galmen. Hebben we al een aantal keren gemerkt bij verschillende carkits met andere telefoons dan Nokia (zowel bij Blue tooth als gewoon)
Met een Nokia telefoon zou het goed moeten gaan, heb je een ander merk telefoon dan gaat een Nokia car-kit meestal galmen. Hebben we al een aantal keren gemerkt bij verschillende carkits met andere telefoons dan Nokia (zowel bij Blue tooth als gewoon)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors