De Mergelstedenroute

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2007, 14:24

complimenten voor de organisatie

mijn eerste keer, nu wil ik meer

tot volgende keer :-))
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2007, 19:10

Wij hebben het toppie gehad in limbodorp. avond ervoor even gezellig gegeten met Noukieee en Roger, MR en Floris. En daarna een nachtje niet geslapen in het veel te dure hotel in het centrum van Maastricht. WW was een beetje ziekkies, en hebben na het ontbijt ons opgetuigd om naar Keram te gaan.
Goed geregeld daar, lekkere bak koffie en diverse vlaaien.
Na de indrukwekkende, lees:"kippevel" minuut voor Coen, de rit aangevangen door redelijk bekend terrein. Supermooi is het in Limburg. Leuke stops, met vragen waarop vaak makkelijk via mede clubleden antwoord was te vinden (Wendy is daar altijd erg makkelijk in)
Het grootste probleem had ik om Wendy de MINI weer in te krijgen om verder te gaan. Tjeesus, die lult echt met iedereen........... Kortom, we hebben een geweldige dag gehad. Hulde aan de orgi : Paul, Chantal en Bas. Deze komt vast op de agenda?

Iedereen bedankt voor de gezellige dag.
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2007, 20:41

Het was mijn eerste echte rit die ik heb meegereden en vond het fantastisch. Schitterende landschappen en weggetjes. Heel tof gezelschap allemaal!!!
Kan al niet wachten tot de volgende rit...

Foto's zijn aan het uploaden...
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 sep 2007, 20:47

LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2007, 07:50

Beter laat dan nooit! :mrgreen:

Wij, Martine, Sander en ik, hebben ons weer prima vermaakt afgelopen zondag.

Vroeg uit de veren (6.00 uur) en ruim op tijd bij het eerste verzamelpunt (MD Breda) mocht ik voorop om de 'trein' naar het AC te leiden, dus weer in LUV2 Cruise Control-modus (met enkele uitschieters :lol: ). Aangekomen bij AC nog de familie van Coen (MINIJCW) gedag gezegd en toen ging het al gauw door naar Maastricht. Ik zag niemand aanhaken achter me en ben aangesloten bij het kleine treintje onder leiding van Berthil. Voor m'n gevoel waren we binnen 5 minuten bij Keram... :rijden :oops: Goodie-bag in ontvangst genomen en vrijwaring getekend met een kruisje :wink: . Heerlijk stuk limburgse vlaai op en toen was daar het punt om de rit te starten. Niet alvorens er een minuut stilte in acht werd genomen ter ere van Coen (MINIJCW)...kippenvel!!! :cry:

Zoals altijd is er bij de start de gebruikelijke discussie wie er nu deze keer aan kop gaat :mrgreen: .

Na een stukje achter Mini7Benno en WickedWendy aan te zijn gereden hebben wij vanaf het kasteel ons eigen plan getrokken en zijn zo goed als solo doorgereden en dat ging buitengewoon goed. Er ontstond zelfs een kleine competitie met Scud...Dat kwam omdat wij bij het American Semetry waren ingebouwd door mede MINI-rijders en wij onze weg niet konden vervolgen :s .

Op het gemak de rest van de rit uitgereden en volgens mij kwamen wij als een van de eersten aan op het eindpunt, nadat wij op advies van YogaBear een verkeersregelaar om de tuin hadden geleid >) .

Pluspunten:
  • Goed gevulde goodie-bag
    Rit niet overdreven lang
    Zeer duidelijk roadbook
    Zeer goede ontvangst met heerlijke vlaai
    Zeer mooie witte BMW 118d 3-deurs
Minpunten:
  • Lang wachten na aankomst bij eindpunt
    Niets gewonnen >)
Alle lof voor de organisatie voor het mogelijk maken van deze rit! Toppie! :dansen
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2007, 08:28

Mooi verhaal LUV2XLR8! 8)

Hier is trouwens eindelijk m'n filmpje! Duurde even voor hij was verwerkt bij google.

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3220488940[/GVideo]
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

12 sep 2007, 09:57

CooperS-lightningblue schreef:Mooi verhaal LUV2XLR8! 8)

Hier is trouwens eindelijk m'n filmpje! Duurde even voor hij was verwerkt bij google.
Hoe heb jij die camera vastgemaakt?
Met een zuignap op je dakraam? :mrgreen:
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2007, 10:02

MaVaEe schreef:Hoe heb jij die camera vastgemaakt?
www.chasecam.com :wink:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

MaVaEe schreef:
CooperS-lightningblue schreef:Mooi verhaal LUV2XLR8! 8)

Hoe heb jij die camera vastgemaakt?
6 zuignappen zelfs. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 12 sep 2007, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

ZO nu EINDELIJK mijn verhaaltje,

Erg vroeg moest ik de deur uit om mijn blonTe navigator op te halen voor dat we bij de mac gingen meeten... we waren uiteraard weer te laat... maar niet de LAATSTE!!!! dus de dag begon goed.. toen met een flinke "stoet" naar het AC en daar pikte we de rest op.

Aangekomen bij de dealer stonden daar al een heel stel mini's te wachten en konden we maar NET onze mini's daar kwijt! :D Was goed gevult iig!
Heerlijk bakkie koffie gedronken en wat gebabbeld met een hoop mensen! Het was duidelijk te zien dat MINIpaul, bas en chantal hun best hadden gedaan om het zo goed en soepel mogelijk te laten verlopen.

Nadat Paul zijn zegje gedaan had was het tijd voor een minuut stilte voor onze MINIJCW! Dit was echt een kippevel moment want het was mooi om te zien dat zo'n stel mini dwazen plotseling ook stil kunnen zijn!

Op het moment dat we wegreden was het al duidelijk dat het een fijne dag ging worden.. mooi weer.. mooie auto's en iedereen had er zin in..
Mijn blonTe navigator deed goed haar best en vond dat we gelijk bij punt 17 moesten beginnen ipv punt 1... want wij wilde gewoon winnen!!! :D

Ik moet zeggen dat ik de route ERG mooi vond.. het was echt perfect uitgemeten en ik weet zeker dat we de mooiste stukjes van die omgeving gezien hebben! Heb echt een hoop dingen geleerd ook tijdens de rit dankzij de scherpe vragen die door de organisatie gevraagd werden. PETJE AF!

Terug gekomen bij de mac stonden er nog wel wat mini's te wachten maar waren er helaas ook al wat mensen weg omdat ze op ons moesten wachten wat kennelijk nogal lang duurde.. :lol: kwam door die agilla met sleurhut hoor!!!!! ;)

Nadat MINIpaul weer zijn praatje had gedaan deed hij de prijsuitreiking. Heel erg benieuwd stonden alle mini mensjes te wachten op zijn conclusies!! Gefeliciteerd voor de mensen die in de prijzen gevallen zijn!!!

Graag wil ik de organisatie bedanken voor weer een geweldige dag, PAUL, BAS EN CHANTAL.... BEDANKT!!!

Blondje!! JIJ super bedankt voor de gezellige dag.. je was een goede coördinator! En dankzij die tas van je ben ik nu weer aan de sonja bakker! :lol:

al met al een geslaagde dag!!!

op naar de volgende!

Coen

PS. ik heb nogmaals GROOT RESPECT voor de mensen van de organistatie want ik heb min of meer doorgehad hoeveel moeite het is om zo'n rit uit te zetten.. het kost geld tijd en een hoop moeite! RESPECT!
Laatst gewijzigd door coendek op 12 sep 2007, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

12 sep 2007, 10:44

coördinator :roll:
Uhm mss vrouwelijk. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 12 sep 2007, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
coendek
Stoepsleutelaar

12 sep 2007, 10:46

Blont-007 schreef:coördinator :roll:
ja wat dan? :D
mijn PDA ;)
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2007, 11:17

coördinatrice?
coördinatoresse?
:mrgreen: :mrgreen:
jbcola
Brugse zot

12 sep 2007, 12:18

Ja ja, wij waren de laatste bij MC D :roll: :mrgreen:

Voor mijn eerste rit heb ik mij SUPER geamusseerd!
Meerdere volgen er zeker nog!!
Héél wat toffe mensen leren kennen, prachtige Mini's gezien in een prachtig decor, een kippevelmoment toen we allen effe Coen in gedachte namen, al bij al een ZEER geslaagde dag voor mij!
Enige minpuntje was dat ikzelf (gedwongen) navigator moest spelen :cry: :p

Mijn hoedje af voor de organisatie, jullie hebben mij en waarschijnlijk nog veel andere personen een dag bezorgd die we niet snel vergeten!
smousje
Be Mini
Be Mini

12 sep 2007, 17:38

Echt super leuk om te horen dat jullie het zo leuk vonden....

En zoals coen al zei: idd erg veel werk om te doen, maar je weet waar je het voor doet! :D:D

Terug naar “Afterparty”