SCHITTEREND

Geen Mini's te zien gekregen en toen had ik mijn eigen Mini nog niet maar wel RR (met spinners

Dit was het uitzicht wat we elke avond hadden tijdens de apero op het strand om daarna op het strand lekker te eten

ow ja, dit lag er ook

Nou das toevallig, had effe aan boord gekomen hadden we een bakkie kunnen doenjbcola schreef: ow ja, dit lag er ook![]()
Al Jaaaaren MaVaEe, en qua ruimte valt het wel mee hoor, raak je zo aan gewend!!MaVaEe schreef:Sinds wanneer ben jij met Heidi Horton getrouwd dan?![]()
Wat een gigantisch schip zeg echt niet normaal...
Tja dan moet je ff wachten tot Paul Allen zn schip verkoopt!florisvandam schreef:Al Jaaaaren MaVaEe, en qua ruimte valt het wel mee hoor, raak je zo aan gewend!!MaVaEe schreef:Sinds wanneer ben jij met Heidi Horton getrouwd dan?![]()
Wat een gigantisch schip zeg echt niet normaal...
gr.
floris
Tja volgens mij is de voetbalwereld ook niet helemaal zuivere koek...florisvandam schreef:Ziet er zeker ook leuk uit![]()
Een maatje van mij werkt bij van Lent in Warmond, ben 3 jaar geleden om het schip van die Abrahimovic van Chelsea geweest, je weet echt niet wat je mee maakt als je daar loopt.
Het enige wat je denk is wat jij verkeerd gedaan hebt en zo'n vent wel zo'n boot kan kopen![]()
gr.
floris
En anders de Russische zakenwereld welMaVaEe schreef:Tja volgens mij is de voetbalwereld ook niet helemaal zuivere koek...florisvandam schreef:Ziet er zeker ook leuk uit![]()
Een maatje van mij werkt bij van Lent in Warmond, ben 3 jaar geleden om het schip van die Abrahimovic van Chelsea geweest, je weet echt niet wat je mee maakt als je daar loopt.
Het enige wat je denk is wat jij verkeerd gedaan hebt en zo'n vent wel zo'n boot kan kopen![]()
gr.
floris
Onze sponsors