Mijn stuurbekrachtiging valt steeds uit na een stukje rijden. Ik kan dan wel herstarten en dan doet ie het wel weer goed voor eventjes.
Nu is mijn auto bij de dealer, en deze belde gisteren dat de stuurpomp of zo moest worden vervangen. Kosten rond de 800 euris. Auto is eind deze maand 4 jaar oud.
Iemand ook zoiets meegemaakt?
Stuurbekrachtiging valt uit
- kamiel
- Be Mini
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Bij mij was de stekker van de elec. stuurbekrachtiging lam. Hierdoor maakte die af en toe geen contact en deed ie het de ene keer wel en de andere keer niet (Je kon het trouwens ook horen). Onder garantie is de stekker vervangen en sindsdien geen problemen meer gehad... 

Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
- Tubby
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb die kerel aangesproken, en hem een printje laten zien dat op het miniclubfora van lagere bedragen wordt gesproken, en dus ik wil weten waarom de kosten bij Breeman zoveel hoger liggen dan die bij de dealer in Maastricht.
Hij zal kijken wat hij voor mij kan betekenen, dus ik verwacht binnenkort wel een faktuur.
Ik hou jullie op de hoogte. Mini rijden met al die problemen die ik het afgelopen jaar heb gehad is geen pretje meer, dat ik jullie alvast verklappen.
Ik heb de gerepareerde auto gisteren opgehaald, schade zal iets boven de 700 euro liggen.kamiel schreef:Ik heb precies het zelfde gehad, kosten bij mij voor het vervangen van de pomp was maar 450euro, ik heb mijn MCS bij BMW dealer keram laten maken.
Ik denk dus dat die 800euro diefstal is!!![]()
![]()
![]()
Ik heb die kerel aangesproken, en hem een printje laten zien dat op het miniclubfora van lagere bedragen wordt gesproken, en dus ik wil weten waarom de kosten bij Breeman zoveel hoger liggen dan die bij de dealer in Maastricht.
Hij zal kijken wat hij voor mij kan betekenen, dus ik verwacht binnenkort wel een faktuur.
Ik hou jullie op de hoogte. Mini rijden met al die problemen die ik het afgelopen jaar heb gehad is geen pretje meer, dat ik jullie alvast verklappen.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors