Hahah, wij hadden hetzelfde probleem, zitten ze er eindelijk onder....is het slecht weer en is de auto viesIda schreef:Bij ons is het ook gelukt![]()
Foto volgt zometeen eerst ff wassen.
Nou alvast ongewassen dan:

Hahah, wij hadden hetzelfde probleem, zitten ze er eindelijk onder....is het slecht weer en is de auto viesIda schreef:Bij ons is het ook gelukt![]()
Foto volgt zometeen eerst ff wassen.
Nou alvast ongewassen dan:
Zoals in mijn handleiding stond!MarjoleinART schreef:Die gingen er prima af, helemaal in 1x, we hebben de lijm er ook afgehaald maar ze liggen nu nog erg mooi te wezen op het dressoir!werner schreef:Graag gedaan, en het ziet er top uit !!!
PS is het met de instaplijsten ook gelukt?We hebben nog geen tape, maar we weten eigenlijk niet wat het beste is daarvoor? Iemand suggesties??
Is dat gewoon bij een Praxis / Gamma te koop? Waar heb jij dat vandaan??werner schreef:Zoals in mijn handleiding stond!
Dubbelzijdig fototape gebruiken of ander dubbelzijdig tape, als het maar dun is!
voor de mensen die ze wel heel willen latenMiniPaul schreef:Het is inderdaad niet zo moeilijk om de oude skirts te verwijderen en de nieuwe te monteren. Het viel mij reuze mee![]()
Alleen de instaplijsten verwijderen is niet zo goed gelukt. Ik had ook eerst de gebruiksaanwijzing op het forum moeten lezen
en had beter naar Ida moeten luisteren , zij is immers handy.
Maar ja, eigenwijs hé.
Zo moet het dus niet
Fototape is te koop bij: hema/v&d/boekhandelMarjoleinART schreef:Is dat gewoon bij een Praxis / Gamma te koop? Waar heb jij dat vandaan??werner schreef:Zoals in mijn handleiding stond!
Dubbelzijdig fototape gebruiken of ander dubbelzijdig tape, als het maar dun is!
Had je maar naar Ida geluisterdMiniPaul schreef:Het is inderdaad niet zo moeilijk om de oude skirts te verwijderen en de nieuwe te monteren. Het viel mij reuze mee![]()
Alleen de instaplijsten verwijderen is niet zo goed gelukt. Ik had ook eerst de gebruiksaanwijzing op het forum moeten lezen
en had beter naar Ida moeten luisteren , zij is immers handy.
Maar ja, eigenwijs hé.
Zo moet het dus niet
Die zijn pas flink geplooid PaulIda schreef:Ja het was jammer maar kon er eigenlijk ook wel om lachen.kwiebje schreef:Zonde van die strips zeg....![]()
![]()
Veel succes met het bevestigen van de nieuwe
Onze sponsors