Ik ben ook bij de adelaar geweest op mijn zoektocht naar een mini cooper-s320d touring schreef:Even autotrader gecheckt, auto staat bij "car gallery de adelaar"
Tip: als een autobedrijf kentekens "afplakt", kilometerstanden vergeet te vermelden of alle auto's aangeeft als bouwjaar 1/xx loop er dan met een grote boog omheen !
Bij ingevoerde auto's met een lage km-stand is vaak de historie niet aanwezig of vervalst terwijl er toch NAP op gegeven wordt want alleen de nederlandse historie wordt daarop bijgehouden. NAP bij een net ingevoerde auto is dus bullshit.
Aan de overige auto's te zien zegt mijn gevoel: kilometerstand klopt niet!
Ze hebben mij diverse exemplaren laten zien en vervolgens op mijn vraag of de kilometers klopten de onderhoudshistorie laten zien.
Ik heb toen de verkoper even naar een andere klant liep snel even de gegevens van de boekjes opgeschreven om thuis even nader te controleren
Ik heb 3 dealers uit duitsland gebeld met deze gegevens en ze bleken allemaal veilloos te kloppen wat mij ook heeft doen beslissen om hier een mini te kopen.
Zoals je ziet klopt zeker niet altijd wat men op een forum vertelt en kun je zelf ook even de moeite nemen het een en ander te controleren.