Aero kitje is niet zoveel werk om te monteren. Voor moet je alleen die lampjes verstellen. Skirts is een eitje. Meen dat je voor de achterkant alleen een krik nodig hebt om bij de schroeven te komen. Erik (erik_de_perik) had het er zo opzitten...
@ snans, de mistlampjes van de cooper en one moeten ongeveer één centimeter naar beneden. Klote klusje omdat je heel moeilijk bij schroeven komt. Bij een 'S zitten de lampen op de juiste plaats.
Maaruhh, is het niet zo dat een aerokit op een cabrio iets lastiger is om te monteren? Zelfs de side-skirts ivm verstevigingsbalken enzo? Of geldt dat alleen voor de achterbumper ivm de schanieren voor de achterklep?
vermoed idd dat ook de sideskirts aangepast moeten worden. ik weet niet of er verder nog meer verschillen zijn.
ik heb ook ergens gehoord dat de cabrio andere clips nodig heeft om de skirts te bevestigen dan de hatchback. ik hoop dus dat er geen lengte verschil in wielbasis/chassis zit, anders gaat het nooit passen.
das nu net het lastige hé, ... het is er niet voor gemaakt. ik moet dus vanalles aanpassen, en als dat mis loopt is het 500euri de vuilbak in.
anderzijds ook weer een interessant knutsel-projectje
Geen idee, wat is een monovolume? Zonder dozen past het in een MINI cooper. Met open dak moet het helemaal in een cabrio passen De dozen zijn vrij lang, breed en hoog.
Geen idee wanneer ze precies open zijn. Altijd en eigenlijk nooit, omdat je ze uit een loods moet ophalen. Daar is niemand. Je moet dus gewoon bellen en een afspraak maken.
Oja, nog een tip voor de spuiter!! Als je dan toch laat spuiten, laat dan het stukkie bumper achter het kleine grilletje (het bovenste grilletje op de bumper) meteen zwart spuiten. Anders zie je de bumperkleur er doorheen, vind ik (en vele met mij) niet erg mooi!!