Colin McRea omgekomen bij helicopter ongeluk
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Een helikopter is (net zo als een auto) zo gevaarlijk als het persoon die er in zit!MiniMatt schreef:Dit was echt ff schrikken toen ik vanochtend het nieuws keek.... Man o man! Die helicopters zijn ook levensgevaarlijk!
What a legend he was and always will be!
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ja daar heb je gelijk in. De kans op een ongeluk is natuurlijk veel hoger in je auto. Maar met een helicopter heb je nauwelijks kans meer als er iets gebeurt... In principe kan die nog enigzins (bij)gestuurd worden mochten de motoren uitvallen, maar over het algemeen is het dan al te laat...
Ik las trouwens dat McRae z'n kind en zijn maat met zijn kind ook zijn omgekomen... Echt triest allemaal!
Ik las trouwens dat McRae z'n kind en zijn maat met zijn kind ook zijn omgekomen... Echt triest allemaal!
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Las net ook dat David Richards na afloop van de F1 in Spa ook in een helicopter is gecrashed. Saillant detail is dat Richards in 1995 de teambaas van Colin McRae was!
"Richards was samen met zijn vrouw aan boord, maar beide bleven volkomen ongedeerd. "Er ging iets kapot in de transmissie", verklaarde Richards tegenover Autosport. "We wilden niet te lang in Spa blijven, vanwege het ongeluk van Colin. We kwamen aan bij het vliegveld van Stansted, toen ik opeens een luide knal hoorde vanuit de achterkant van het toestel."
"Ik heb gelijk een mayday-signaal uitgegeven naar de controletoren en de reddingswerkers waren erg snel ter plaatse. Alle systemen in de helikopter vielen uit, maar ik kon het toestel toch nog aan de grond brengen. Vervolgens crashte het op zijn zij."
"Richards was samen met zijn vrouw aan boord, maar beide bleven volkomen ongedeerd. "Er ging iets kapot in de transmissie", verklaarde Richards tegenover Autosport. "We wilden niet te lang in Spa blijven, vanwege het ongeluk van Colin. We kwamen aan bij het vliegveld van Stansted, toen ik opeens een luide knal hoorde vanuit de achterkant van het toestel."
"Ik heb gelijk een mayday-signaal uitgegeven naar de controletoren en de reddingswerkers waren erg snel ter plaatse. Alle systemen in de helikopter vielen uit, maar ik kon het toestel toch nog aan de grond brengen. Vervolgens crashte het op zijn zij."
Onze sponsors