Dit heeft niets met de mini te maken maar vond deze advertentie wel lachwekkend.
En dat voor een autogarage!!!!!!!!
Let vooralop de tekst op het raam met 2.0 liter bensIEne
http://kopen.marktplaats.nl/search.php? ... aza.swares.
Dit geloof je niet
- robindonne
- One wheel wonder
Bericht
Dit geloof je niet
Laatst gewijzigd door robindonne op 16 sep 2007, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- katjan
- Mod virus alert!
Bericht
je hebt misschien wel gelijk hoor, maar eens lachen is echt wel gezond dacht ikfrankie schreef:Sja makkelijk om hierover te lachen. Niet iedereen is zo welbespraakt als "ons". Als het een ondernemer met dyslectie is, of een medelander die zo goed en kwaad als het gaat probeert te integreren, kan ik er alleen maar respect voor hebben.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tuurlijk is lachen gezond, maar dat hoeft natuurlijk niet per se ten koste van anderen hekatjan schreef:je hebt misschien wel gelijk hoor, maar eens lachen is echt wel gezond dacht ikfrankie schreef:Sja makkelijk om hierover te lachen. Niet iedereen is zo welbespraakt als "ons". Als het een ondernemer met dyslectie is, of een medelander die zo goed en kwaad als het gaat probeert te integreren, kan ik er alleen maar respect voor hebben.

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Volgens Hans Teeuwen wel!frankie schreef:Tuurlijk is lachen gezond, maar dat hoeft natuurlijk niet per se ten koste van anderen hekatjan schreef:je hebt misschien wel gelijk hoor, maar eens lachen is echt wel gezond dacht ikfrankie schreef:Sja makkelijk om hierover te lachen. Niet iedereen is zo welbespraakt als "ons". Als het een ondernemer met dyslectie is, of een medelander die zo goed en kwaad als het gaat probeert te integreren, kan ik er alleen maar respect voor hebben.![]()

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is toch lachwekkend
Heb je gelijk in maar als je zoiets weet van jezelf dan laat je het toch aan iemand anders overfrankie schreef:Tuurlijk is lachen gezond, maar dat hoeft natuurlijk niet per se ten koste van anderen hekatjan schreef:je hebt misschien wel gelijk hoor, maar eens lachen is echt wel gezond dacht ikfrankie schreef:Sja makkelijk om hierover te lachen. Niet iedereen is zo welbespraakt als "ons". Als het een ondernemer met dyslectie is, of een medelander die zo goed en kwaad als het gaat probeert te integreren, kan ik er alleen maar respect voor hebben.![]()

Dit is toch lachwekkend

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op z'n website hanteert hij dezelfde schrijfstijl:
http://www.autohandelmvanreeken.myv.nl/
Je weet natuurlijk niet de reden van het taalgebruik, maar het is toch wel erg grappig om te lezen
. Lijkt me toch verstandig voor zo iemand om die advertenties door een ander te laten tikken. Aan de andere kant is dit wel mooi een stukje gratis reclame
.
http://www.autohandelmvanreeken.myv.nl/
Je weet natuurlijk niet de reden van het taalgebruik, maar het is toch wel erg grappig om te lezen

- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Die site is ook wel leuk...
deze auto is nog in goede staat ge heel in orzienelle staat maar moet ver kocht worden wegens om standigheden het is een 250 tiep automaat 6cilinder zeer wijnig ge lope en een helle goede automaat wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat 1 te nijmegen maar de beller is sneller tel 0653161555
deze auto tegnies in zeer goede staat alles werkt eletrizeramen klapkoplampen dubulu.uitlaat lm velgen
deze auto is nog in goede staat ge heel in orzienelle staat maar moet ver kocht worden wegens om standigheden het is een 250 tiep automaat 6cilinder zeer wijnig ge lope en een helle goede automaat wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat 1 te nijmegen maar de beller is sneller tel 0653161555
deze auto tegnies in zeer goede staat alles werkt eletrizeramen klapkoplampen dubulu.uitlaat lm velgen
Surreality Just Got Funky!
Onze sponsors