ja staat in mijn topic hoor:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 5&start=15
in de eerste post van die pagina
De Mergelstedenroute
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je dit al leuk vindt, dan had ik je helemaal blij kunnen maken met de beelden die ik helaas niet heb kunnen gebruiken. Vanaf de wilhelminatoren heb ik de hele tijd achter je aangereden, dus ik heb je lekkere kontje de gehele tijd in beeld gehad. Ik kan die beelden helaas niet bewerken, volgende keer beter!!!
ik doe mijn best en vind het erg leuk om te verwerken om er een leuk filmpje van te maken. Hoop binnenkort echt een digitale filmcamera te vinden, waarvan ik de opnames ook kan bewerken. Dit is tot nu toe dus niet gelukt.
@ Jenkens; de camera zit met een suction mount op de voorruit precies onder de achteruitkijkspiegel.
@ Ulyss; als jij iedere keer zorg voor goede muziek, zorg ik dat ie onder mijn filmpjes komt
thnx voor je lenen van de lekkere sound!!
marss
Eej Pretty,Pretty Cooper schreef: Zo hé, dat is lekker wakker worden!!!!!!!!! Bakkie, filmpie, toppie soundje.![]()
![]()
Goed gedaan Marss. Mooie beelden goed gesleuteld. Leuke shotjes
gr,PC
als je dit al leuk vindt, dan had ik je helemaal blij kunnen maken met de beelden die ik helaas niet heb kunnen gebruiken. Vanaf de wilhelminatoren heb ik de hele tijd achter je aangereden, dus ik heb je lekkere kontje de gehele tijd in beeld gehad. Ik kan die beelden helaas niet bewerken, volgende keer beter!!!
Eej Blontie,Blont-007 schreef:Hey Marcel wat een gaaf filmpje zeg!! Het word alsmaar beter en beter.
SUPER!!! En wat ik nou zo mooi vind is dat je Coentje ook nog ff noemt aan het begin en eind.![]()
ik doe mijn best en vind het erg leuk om te verwerken om er een leuk filmpje van te maken. Hoop binnenkort echt een digitale filmcamera te vinden, waarvan ik de opnames ook kan bewerken. Dit is tot nu toe dus niet gelukt.
@ Jenkens; de camera zit met een suction mount op de voorruit precies onder de achteruitkijkspiegel.
@ Ulyss; als jij iedere keer zorg voor goede muziek, zorg ik dat ie onder mijn filmpjes komt

marss
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
Bericht
Ook van onze kant een geweldig compliment voor de organisatie.
Koffie met (te veel) vlaai bij een dealer die op zondag zijn deuren had geopend en zijn parkeerplaats had leeg gemaakt (wij reden er later die week nog eens langs en toen stond deze redelijk vol). En een vrijwilliger die de inschrijvingen regelde. Geweldig gewoon.
Ook de route was goed uitgezet. Ries maakte alleen een foutje op het einde waardoor we even het spoor kwijt waren (wint ie ook nog een fiets
). Onderweg ook genoeg (grote) stop plaatsen om even bij te komen en lekker te kletsen. Helaas geen prijs wel een compliment van maus
Uiteraard kijken we uit naar de volgende rit (binnenkort in Zeeland ??). Wellicht zien we een aantal van jullie daar dan ook weer.
Nog wat foto's van de dag

Koffie met (te veel) vlaai bij een dealer die op zondag zijn deuren had geopend en zijn parkeerplaats had leeg gemaakt (wij reden er later die week nog eens langs en toen stond deze redelijk vol). En een vrijwilliger die de inschrijvingen regelde. Geweldig gewoon.
Ook de route was goed uitgezet. Ries maakte alleen een foutje op het einde waardoor we even het spoor kwijt waren (wint ie ook nog een fiets

en "MELLOW RON"vond jullie cooper de mooiste van de dag(en me vriendin ook)
je wint geen prijs maar wel mijn complimenten
Uiteraard kijken we uit naar de volgende rit (binnenkort in Zeeland ??). Wellicht zien we een aantal van jullie daar dan ook weer.
Nog wat foto's van de dag

- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
Bericht
Iedereen die mee helpt is in mijn ogen een vrijwilliger, en daar moet je zunnig op zijn.
Dat je ook meerijdt is natuurlijk mooi meegenomen

Dat je ook meerijdt is natuurlijk mooi meegenomen
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is allang voorbij, maar het is eindelijk gelukt om wat documenten vanuit een videocamera op mijn laptop te krijgen. Daarom het eerste filmpje op pag. 8 aangepast en uitgebreid. Het filmpje is te lang geworden voor youtube, vandaar twee delen. Dus voor degene die de MergelstedeRoute nogmaals willen beleven, gewoon ff kijken.
@ Pretty Cooper, JIJ moet zeker kijken!!!!
marss
deel 1
deel 2
@ Pretty Cooper, JIJ moet zeker kijken!!!!

marss
deel 1
deel 2
Laatst gewijzigd door marss op 06 jan 2008, 01:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors