Hallo allemaal,
Na maanden mee gelezen te hebben met mijn vriend Richard (Colmena) op dit forum, heb ik uiteindelijk ook besloten om een eigen account aan te maken.
Mijn naam is dus Inge, 26 jaar en reed tot 3 weken terug samen met Richard in een rode Mini Cooper uit 2001. Omdat ik zelf nog geen mini meeting heb meegemaakt en gisteren voor het eerst een heleboel Newminiclub leden heb ontmoet, werd het wel eens tijd om me voor te stellen op dit forum. Aangezien wij volgende week met onze mini op tv komen en wij toch wel in de 'breedste' mini van Nederland 'gaan' rijden, moeten jullie wel weten wie ik ben.
Helaas mogen wij van Veronica nog geen foto's van onze nieuwe mini plaatsen op het internet. Dus die houden jullie nog van mij tegoed. Ik kan wel zeggen dat ik de mini super gaaf vind.
Groetjes van Inge en tot op de eerste meeting
Ingensblond van "DGB" stelt zich voor!!!!
- Ingensblond
- Nieuw Lid
- Ingensblond
- Nieuw Lid
Bericht
Mooie Mini!!!!
Ik zojuist je Cooper S gespot in je straatfrankie schreef:Ik spot je vast snel wel een keer hier![]()

- Ingensblond
- Nieuw Lid
Bericht
Je bent één van de weinigen die het gelijk door heeft, mijn kleur haar spreekt voor zichMR schreef:Veel plezier samen met de nieuwe auto en welkom hier! Je forumnaam doet me aan n biertje denken... zet er een L voor en...
MR

- MINI Mouse
- Nieuwsgierig
Bericht
Hej Inge,
leuk dat je nu ook op het forum zit
Ben erg benieuwd naar jullie verhalen over gisteren.
Hopelijk lukt het nog voor onze
vakantie om jullie
MINI te showen 
Groetjes, Angelique
leuk dat je nu ook op het forum zit

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen over gisteren.
Hopelijk lukt het nog voor onze

Groetjes, Angelique
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
voorstel
Hoi Inge, ja je hoort er nu wel helemaal bij met zo een dikke MINI als Lady
Was erg leuk bij de onthulling, ook leuke, spontane en gezellige familie hebben jullie.
(ze willen de MINI fans wel eens zo aangapen, maar er was met hun snel en leuk contact)
Aleen had ik jouw naam ook wel ergens op willen zien staan

Was erg leuk bij de onthulling, ook leuke, spontane en gezellige familie hebben jullie.
(ze willen de MINI fans wel eens zo aangapen, maar er was met hun snel en leuk contact)
Aleen had ik jouw naam ook wel ergens op willen zien staan

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors