Jenkins stelt zich voor.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wees gerust, Frank.
Over de doden en je huidige werkgeven niets dan goeds.
Maar er zijn vervelende aspecten van mijn job dan proefrijden de producten van mezelf.
Het is zelfs geneens verplicht, Berthil.
frankie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Berthil schreef:Zal wel verplicht zijn vanuit je werk, anders![]()
![]()
Wees gerust, Frank.
Over de doden en je huidige werkgeven niets dan goeds.
Maar er zijn vervelende aspecten van mijn job dan proefrijden de producten van mezelf.
Het is zelfs geneens verplicht, Berthil.
Laatst gewijzigd door Jenkins op 21 sep 2007, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
NEEEEEEJ. Dit ga je toch niet vrijwillig doen. Je trekt straks al je haren uit je kop

Nog minder ruimte als de MCC. Maffe gozer, niet doen. Of zit je de boel te jennen

-The MINI is simply too beautiful to be true-
NEEEEEEJ. Dit ga je toch niet vrijwillig doen. Je trekt straks al je haren uit je kop

Nog minder ruimte als de MCC. Maffe gozer, niet doen. Of zit je de boel te jennen

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Jenkins schreef:Pretty Cooper schreef:Of zit je de boel te jennen
Wwwwaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha!
![]()
![]()
![]()
Lekker hoor!
![]()
![]()

- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hier dan mijn rij-impressie van de Colt Cabrio.
Gisteren avond hield het even op met regenen, dus snel de kap neer, pet op, sjaal om verwarming op standje "stress" en snel naar m'n Co-driver van de Cotswold Run in Son gereden. Had nog steeds de foto's niet, dus daarvan ga ik strakjes een paar mooie sjotjes uploaden.
Moet zeggen; je zit goed uit wind, ondanks dat ik geen winddeflector had gemonteerd!
Motortje kan goed overweg met de 1.100 kg zware Colt.
In snelle bochten heeft ie verrassend veel grip; bochtensnelheden liggen zeker op het niveau van de Cooper.
De 205/45 bandjes hebben hier zeker debet aan.
Tot zo ver.

Gisteren avond hield het even op met regenen, dus snel de kap neer, pet op, sjaal om verwarming op standje "stress" en snel naar m'n Co-driver van de Cotswold Run in Son gereden. Had nog steeds de foto's niet, dus daarvan ga ik strakjes een paar mooie sjotjes uploaden.
Moet zeggen; je zit goed uit wind, ondanks dat ik geen winddeflector had gemonteerd!
Motortje kan goed overweg met de 1.100 kg zware Colt.
In snelle bochten heeft ie verrassend veel grip; bochtensnelheden liggen zeker op het niveau van de Cooper.
De 205/45 bandjes hebben hier zeker debet aan.
Tot zo ver.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn smaak is het niet, die Colt CZC. In de klasse van de betaalbare coupé-cabrio's vind ik de Peugeot 207 CC al heel wat beter te pruimen (en dan heb je tenminste ook een MINI-motor aan boord
). Het kan trouwens ook nog wel een stuk erger in deze klasse:

Misschien wat voor Blont
?
Maar wat was precies de reden van dit ritje? Ik neem aan dat je niet je MINI voor zoiets gaat inruilen zolang er ook MINI Cabrio's bestaan
?
Misschien wat voor Blont
Maar wat was precies de reden van dit ritje? Ik neem aan dat je niet je MINI voor zoiets gaat inruilen zolang er ook MINI Cabrio's bestaan

- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Soms voor feed-back, soms "zo maar".
Mini gaat niet weg voor deze CZC!
Welnu, Ivo:Ivo schreef:... wat was precies de reden van dit ritje? Ik neem aan dat je niet je MINI voor zoiets gaat inruilen zolang er ook MINI Cabrio's bestaan?
Wees gerust, Ivo! M'n werkgever stelt me regelmatig diverse auto's ter beschikking om eens wat mee te rijden.Jenkins schreef:... er zijn vervelende aspecten van mijn job dan proefrijden de producten van mezelf. Het is zelfs geneens verplicht, Berthil.Berthil schreef:Zal wel verplicht zijn vanuit je werk, anders![]()
![]()
Soms voor feed-back, soms "zo maar".
Mini gaat niet weg voor deze CZC!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
De Alfa dealer is er natuurlijk alleen maar bij gebaat om ons Coopertje zo snel mogelijk in te leveren / zijn auto op kenteken gezet te krijgen.
Maar we wachten geduldig af en blijven net zo lang lekker rondkneuren. (dat zie je wel.
)
Heb eigenlijk geen idee hoe lang ik nog met Mini kan rijden.marss schreef:Al een beetje afscheid aan het nemen van je PW? Hoe lang mag je nog van je PW genieten?
marss
De Alfa dealer is er natuurlijk alleen maar bij gebaat om ons Coopertje zo snel mogelijk in te leveren / zijn auto op kenteken gezet te krijgen.
Maar we wachten geduldig af en blijven net zo lang lekker rondkneuren. (dat zie je wel.
Onze sponsors