Parkeren....laat uw sleutel maar in de auto...

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Yvon
Wingman
Contacteer:

Parkeren....laat uw sleutel maar in de auto...

17 apr 2006, 19:13

Wij vandaag een daggie A'dam gedaan. Nadat we doelloos in parkeergarage de Stopera hadden rondgereden en nog een fantastische Swiffer tegenkwamen met witte spiegelkappen en geblokt dak :s, zijn we dieper het centrum ingereden.

Uiteindelijk vonden we een parkeergarage in de Regulierdwarsstraat en stuurde we Indi naar binnen. Eenmaal binnen konden we geen kant op en kwam er een man toegesneld. Laat maar staan die auto ik zet 'm wel weg. Daar kreeg ik het toch wat benauwd van...maar goed...hij zal het wel vaker hebben gedaan :roll:

Toen hij Indi ging parkeren zei hij gaat u maar weg u heeft een kaartje, waarop ik zoiets had van wacht ff....mijn autosleutels in Indi laten... :{ .
De meneer zag duidelijk mijn twijfels...gaat u maar hoor iedereen laat hier zijn auto met sleutels achter. Bij terugkomst stond Indi gelukkig nog op zijn plekje geheel achter een traliewerk, op telefoon een leuke :Foto maar weet ff niet hoe ik die foto van mijn foon op het forum moet krijgen :oops:

hehehe...typisch een boodschap 'van algemeen nut' :mrgreen:
Afbeelding

Volledig MINI minded!

17 apr 2006, 19:25

Dat zeiden ze in een garage in Leuven ook een keer tegen mijn vader. We hebben de sleutels echt niet afgegeven. Onder het motto: "Wees vertrouwd, maar vertrouw niemand" :D
Ik denk dat ik het nog steeds niet zou doen hoor. Je weet maar nooit :wink:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

17 apr 2006, 19:53

So hé sjiek de Paris. hihi. Wat was de rekening 50 euro? :lachuh
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2006, 20:30

Sleefje heb je zomaar je sleutels afgegeven :wink: dat zijn we niet gewent van je hoor :wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2006, 20:43

Ik zet hem liever toch zelf weg...Maar even over die swiffer met wit dak, toen wij (zondag 16 april ) naar de bios reden kwamen we ook een suzuki swift tegen met wit dak, witte spiegels en witte velgen. Gelukkig nog net geen s-spokes.....Jammer dat suzuki op die manier het succes van de mini probeert te evenaren.
Ik geef zelfs bekenden mijn sleutels nog niet laat staan een onbekende, en dat zelfde geldt voor mijn vader... :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2006, 21:30

Vandaag ff wezen shoppen in de plaatselijke Karwei, stervensdruk natuurlijk. Heb de MINI in cabrio stand (dak eraf dus) laten staan. Beetje bonkend hart, maarja eens moet de eerste keer zijn.
Bij terugkomst approx. 20 mins. bleek nix aan de hand. Ook de draagbare DVD speler met schermpjes en mijn rijbewijs bleken gewoon nog aanwezig in de auto :shock: Nee, daar had ik beter over na moeten denken, was ik simpelweg vergeten dat dat er natuurlijk ook in lag!!! DOMBO. Maargoed stonden genoeg mensen om de MINI om een eventuele dader direct te grijpen als hij ook maar iets van plan zou zijn.

Sjees wat kreeg ik een rood hoofd, "mag ik er even bij alstublieft, ja dit is een MINI, goedemiddag"
Yvon
Wingman
Contacteer:

17 apr 2006, 22:58

:lachuh

Die's goed Benno!

Voor wat betreft het afgeven van die sleutels, ik keek die meneer niet heel vriendelijk aan, bij terugkomst begon hij er weer over... saint
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 apr 2006, 23:35

Als je de kindjes maar niet vergeet mee te nemen :)
De rest is vervangbaar :)
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2006, 23:43

Nou in die parkeerplaats staat de mijne altijd als we gaan stappen in Amsterdam. Bekende straat onder de :)) :mrgreen: Nadeel hij sluit om 3 uur in de nacht, maar je hoeft daar echt niet bang te zijn dat ze iets met je auto doen. Daar staat vaak voor een paar ton geparkeerd. En altijd vol in het weekend. Voor amsterdamse begrippen is ie niet duur en midden in de stad
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

17 apr 2006, 23:45

Bangelijk, ik weet niet of ik mijn auto zo zou durven achterlaten.

Heb het vorig jaar wel nog gedaan aan een **** hotel in Frankfurt, maar daar werd de koffer netjes geledigd en de inhoud + sleutels op de kamer bezorgd

Deutsche grundlichkeit und precision :mrgreen:
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

18 apr 2006, 08:27

Grand_Cru schreef:Heb het vorig jaar wel nog gedaan aan een **** hotel in Frankfurt, maar daar werd de koffer netjes geledigd en de inhoud + sleutels op de kamer bezorgd
Maar goed dat de inhoud ook werd bezorgd en niet alleen de sleutels :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”