Pimmy's new ride: BMW 125i cabrio pics @ P11
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Hij is eindelijk binnen. Vrijdag middag opgehaald en de eerste 700km staan al op de teller
. Wat een heerlijk auto"otje" is dit zeg!!. Hij rijdt echt super en die automaat is HEERLIJK. Lekker snel schakkelend en met die flippers aan het stuur een groot feest. Kortom helemaal happy
Alleen moet ik nieuwe bekleding op de bestuurdersstoel ivm klein gaatje in het leer (bij aflevering)
Een leuke niet bestelde extra is: een gratis armsteun. Niet besteld toch aanwezig, hihihi
Rij nu nog op de crown spokes, maar de r99 antrachiet velgen komen over een paar maandjes als het tijd wordt voor winterbandjes.

Alleen moet ik nieuwe bekleding op de bestuurdersstoel ivm klein gaatje in het leer (bij aflevering)

Rij nu nog op de crown spokes, maar de r99 antrachiet velgen komen over een paar maandjes als het tijd wordt voor winterbandjes.

- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
)
Voor de mensen die twijfelen zeker doen.
Mijn ouders rijden al jaren automaat en vind dat eigenlijk wel fijner rijden. Mijn vorige auto was een handgeschakelde, maar een automaatje vind ik toch wel zo lekker. Het rijdt lekker relaxed en zeker sportief als je dat wilt. Sportwagens worden tegenwoordig ook veel met automaat geleverd. Het is perfecte bak met 6 versnellingen en met die flippers aan het stuur een feest in de bochten, beide handjes aan het stuur en gaan. Moet helaas nog ff wat kilometertjes maken voordat het hele los mag (nog maar 1300km te gaanWint schreef:Mooi ding hoor!![]()
Hoe rijdt dat nou met zo'n automaatje?

Voor de mensen die twijfelen zeker doen.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg mooie wagen!!! Zo'n automaat lijkt me ook wel wat, zolang je nog wel af en toe zelf kan schakelen, bijv in bochten! Veel plezier met deze fantastische bak!
Grtz HenkieTenk
Grtz HenkieTenk
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Log ik net in, zie ik opeens dat mijn luchthapper zwart is op mijn plaatje.
Wat blijkt: Ik ben al even jarig geweest (28 aug), maar had nog geen kado ontvangen van m'n vriend. Dat duurde nog eventjes zei hij steeds. Ik had al een vermoeden aangezien hij degene was die steeds maar riep dat zo'n PW Mini een zwarte luchthapper nodig had. Maar ik had dus niet verwacht dat ie er nu al zou zijn.
Leuke verrassing. Ook het modelletje is echt gaaf! Bijna precies zoals ik hem heb (op de bekleding en velgen na).
Maandag of dinsdag
maar eens tijd vrijmaken om de modificatie te gaan plaatsen

Wat blijkt: Ik ben al even jarig geweest (28 aug), maar had nog geen kado ontvangen van m'n vriend. Dat duurde nog eventjes zei hij steeds. Ik had al een vermoeden aangezien hij degene was die steeds maar riep dat zo'n PW Mini een zwarte luchthapper nodig had. Maar ik had dus niet verwacht dat ie er nu al zou zijn.
Leuke verrassing. Ook het modelletje is echt gaaf! Bijna precies zoals ik hem heb (op de bekleding en velgen na).
Maandag of dinsdag
maar eens tijd vrijmaken om de modificatie te gaan plaatsen

Onze sponsors