Het huizentopic...
- horn
- Be Mini
Bericht
hoe kom je in hemelsnaam aan 250.000 euro voor een volwaardige kelder?
Huis van 1300 kuub, model boerderij, volledig beton onderkelderd: 40.000 euro extra bij nieuwbouw (afhankelijk van de grondwatersituatie ter plaatse overigens). Met een deur en een trap langs buiten en een afrit en garagedeur aan de andere kant. In de kelder muren voor 3 separate ruimtes. 40.000 euro...
Voor 250.000 euro kan je een heel huis laten bouwen
Klinkt ook niet logisch. Je graaft een gat, legt beton op de bodem en laat langs de randen vier betonplaten zakken voor de wanden. In paar dagen klaar en beton en graven kost niet veel. Kijk eens hier.
Kruipkelder heet ook wel kruipruimte - dan ben je gelijk de spraakverwarring kwijt.
Huis van 1300 kuub, model boerderij, volledig beton onderkelderd: 40.000 euro extra bij nieuwbouw (afhankelijk van de grondwatersituatie ter plaatse overigens). Met een deur en een trap langs buiten en een afrit en garagedeur aan de andere kant. In de kelder muren voor 3 separate ruimtes. 40.000 euro...
Voor 250.000 euro kan je een heel huis laten bouwen

Kruipkelder heet ook wel kruipruimte - dan ben je gelijk de spraakverwarring kwijt.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
ja geen idee, onze pa is bouwaannemer dus hij zal het wel goed uitgerekend hebben he...ah ma wacht is het kan ook wel zijn dat het voor de twee huizen was. Want het was normaal de bedoeling om heel het huis te onderkelderen en daar de garages in te maken. Maar waarom het zoveel kost geen idee jong. Ik zeg het als onze pa het niet weet... wie dan wel 
edit: maar ik geloof wel dat alle beton (vloer als muren) ter plaatsen gegoten werd. Maar ben ik echt niet zeker van.
edit2: maarjah als je ziet dat ge grond alleen al 8.000.000 (200.000 euro) waard is... (is wel 28are) maar toch

edit: maar ik geloof wel dat alle beton (vloer als muren) ter plaatsen gegoten werd. Maar ben ik echt niet zeker van.
edit2: maarjah als je ziet dat ge grond alleen al 8.000.000 (200.000 euro) waard is... (is wel 28are) maar toch
Onze sponsors