Waar luister jij naar in de auto?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
maus105
Bonkey

24 sep 2007, 20:41

MR schreef:Is da die blonde...? monique heet ze of zo... Dat ie die weggedaan hebt.. is ie blind of zo :s

En Doorn... komen daar alleen maar lekkere blondines vandaan of uh..... :mrgreen: :mrgreen:

MR
MR in de liefde gaat het niet alleen maar over knap en blond..............................ehm???
waar wel over eigenlijk :? saint
MR volgende meeting gaan wij praten over blonde vrouwen want volgens mij kunnen wij daar beide wel een avondje over praten :lachuh
nog een nummertje:blonde haren blauwe ogen uit een sprookjesboek geslopen
toch nog een beetje on-topic
sorry :oops: :{
MaVaEe
Koeien-teller

24 sep 2007, 20:42

maus105 schreef:
MR schreef:Is da die blonde...? monique heet ze of zo... Dat ie die weggedaan hebt.. is ie blind of zo :s

En Doorn... komen daar alleen maar lekkere blondines vandaan of uh..... :mrgreen: :mrgreen:

MR
MR in de liefde gaat het niet alleen maar over knap en blond..............................ehm???
waar wel over eigenlijk :? saint
MR volgende meeting gaan wij praten over blonde vrouwen want volgens mij kunnen wij daar beide wel een avondje over praten :lachuh
nog een nummertje:blonde haren blauwe ogen uit een sprookjesboek geslopen
toch nog een beetje on-topic
sorry :oops: :{
Je hebt natuurlijk Liefde en Lust he! :mrgreen:
Ok nu weer on-topic! :P
Happy Mini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 sep 2007, 22:45

:dansen de mix van Ulyss is momenteel bij ons erg favoriet!! :dansen

:)) hulde aan onze DJ !! :))
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 sep 2007, 23:26

Muziekstijl:
Pop / rock; zeer grote fan van Springsteen
Daarnaast de volgende bands/zangers/zangeressen : Stones, Tori Amos, Joss Stone, Alanis Morrissette, Ilse de Lange, REM, Garbage, Counting Crows, Jewel, K's Choice, Prince, Eva Cassidy, Coldplay, Melissa Etheridge.

Een van de beste nummers van het moment:
Radio Nowhere - Bruce Springsteen
Tell me what we gonna do - Joss Stone
REM - Everybody hurts (best songtext ever)!!

Muziek waar ik een hekel aan heb:
House in al zijn verschijningen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
de_jeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

MINI autorij muziek

27 mei 2010, 21:40

Wat is jullie favo autorij muziek voor als het:

1: snel gaat.
2: ik ben op weg naar m'n werk.
3: ik kom TERUG van m'n werk. :lol:
4: toermuziek
5: SUMMERTIME.

mijn lijst om mee te beginnen:
1: Metallica
2: Qmusic en 538 radio voor het slappe gelul :mrgreen:
3: zie 1 en house (Defected in the house meestal) of top 40 cdtje
4: Red Hot Chilli Peppers, Dire straits, Michael Jackson, 3 Doors Down
5: House en die zwaar vervelende zomer hits die ze elk jaar mixen van goede gouwe ouwe, OJA en UB40 ofcourse!! :mrgreen:

En anders de i-pod op shuffle en lekker laten verassen.
Its never to late to get yourself a MINI
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

27 mei 2010, 21:51

Ik zap meestal tussen 538, Qmusic, Skyradio, Veronica, Fresh, Slam, Decibel, 100%NL en Radio 4 :mrgreen:

of ik stamp m'n iPoot in de aux en luister elk willekeurig cdtje dat erop staat 8)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 22:41

Ik heb meestal de radio uit staan,en luister naar het uitlaat geroffel :mrgreen:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2010, 11:05

phoe, luister echt heel veel eigenlijk!

van dikke urbin shizzle t/m heerlijk ontspannen Enya. Clubbin (die cds van SLAM zijn altijd goed) pitbull, xzibit (weapons of mass destruction album = nice onder het rijden) wat top 40, David Guetta - One (album) erg fijn, Bon Jovi, zelfs rolling stones af en toe ookal is dat ver voor mijn tijd :mrgreen: michael jackson, daddy yankee en een shitload aan DJ's als benni benassi, john dählback, marcel woods etc.

Ik varieer graag :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer

28 mei 2010, 11:08

Stoffig hier! uche uche.
Shag schreef: van dikke urbin shizzle t/m heerlijk ontspannen Enya. Clubbin (die cds van SLAM zijn altijd goed) pitbull, xzibit (weapons of mass destruction album = nice onder het rijden) wat top 40, David Guetta - One (album) erg fijn, Bon Jovi, zelfs rolling stones af en toe ookal is dat ver voor mijn tijd :mrgreen: michael jackson, daddy yankee en een shitload aan DJ's als benni benassi, john dählback, marcel woods etc.
Zo zie ik het graag :D

iDD
de_jeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 mei 2010, 12:19

iDarkDesign schreef:Stoffig hier! uche uche.
Shag schreef: van dikke urbin shizzle t/m heerlijk ontspannen Enya. Clubbin (die cds van SLAM zijn altijd goed) pitbull, xzibit (weapons of mass destruction album = nice onder het rijden) wat top 40, David Guetta - One (album) erg fijn, Bon Jovi, zelfs rolling stones af en toe ookal is dat ver voor mijn tijd :mrgreen: michael jackson, daddy yankee en een shitload aan DJ's als benni benassi, john dählback, marcel woods etc.

iDD
Ga dan voor het ultieme clubbin gevoel met 'Defected In The House'!!
Slam zeker goed, alleen laatste tijd veel eclectic, vindt dat een beetje te veel onkie tonkie house :mrgreen: Net de 'nieuwe' van Vato binnen, ook weer erg onkie tonkie maar wel lekkerrr :lol:
Its never to late to get yourself a MINI
JorisD
Be Mini
Be Mini

28 mei 2010, 12:45

Ultieme muziek voor in de nacht rijden zijn natuurlijk (hoe voorspelbaar) "Radar Love" en "A Forest". Verder heerlijk om afentoe eens iets klasieks over de Harman Kardon-set te laten schalen.

Maar doorgaans of BNR, of veel muziek van Defected:)
Hiphop van Jurassic5 en Blue note trips doen het ook altijd goed:)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2010, 13:42

de_jeff schreef:
iDarkDesign schreef:Stoffig hier! uche uche.

iDD
Ga dan voor het ultieme clubbin gevoel met 'Defected In The House'!!
Slam zeker goed, alleen laatste tijd veel eclectic, vindt dat een beetje te veel onkie tonkie house :mrgreen: Net de 'nieuwe' van Vato binnen, ook weer erg onkie tonkie maar wel lekkerrr :lol:
Defected ook zekers lekker!!! 8)

Waar ik veel nieuwe tracksvandaan haal is hier http://www.futuremusiccharts.nl/dance/ die nieuwe Tim Berg - Bromance is ook fijn 8)
Ossie
The Calendar Guy

28 mei 2010, 14:28

Ik ben hier blijkbaar een van de weinige die van rock, punk en metal houdt. 8)

Ipod in de Mini vol met 'Dream Theater, Volbeat, ZZ-top, The Doors, Red Hot Chili Peppers, Iron Maiden, the Cult, Rush, The Answer and so on and on...
En dan laat ik de echt stevige genre wel achterwege. 8)

210 verschillende bands met 490 albums dus ik kan nog wel even doorgaan. :mrgreen:
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

28 mei 2010, 15:30

Ik luister eigenlijk nooit naar clubbin' oid. Het is meer dat ik daar 2,5 jaar heb gewerkt ;) en nog steeds veel voor ze freelance.

Gitaren FTW, maar punk in de auto is het niet voor mij. Punk vind ik leuker op festivals en in zaaltjes.

iDD
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mei 2010, 16:01

Ossie schreef:Ik ben hier blijkbaar een van de weinige die van rock, punk en metal houdt. 8)

Ipod in de Mini vol met 'Dream Theater, Volbeat, ZZ-top, The Doors, Red Hot Chili Peppers, Iron Maiden, the Cult, Rush, The Answer and so on and on...
En dan laat ik de echt stevige genre wel achterwege. 8)

210 verschillende bands met 490 albums dus ik kan nog wel even doorgaan. :mrgreen:
Nee hoor ik luister ook naar de zelf muziek als jij, heel veel dat op jou lijst staat, is precies hetzelfde in mijne.

Maar ook luister ik veel dance muziek, ik werkt vroeger met dj's.

Jorge

Terug naar “Kletshoek”