Iets met Alta performancePeter de Gast schreef:staat jouw mini op dit moment niet bij Jan de Jong..

klopt, op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het turbo set van Alta performance, er moet nog een turbodruk meter geinstalleerd worden.staat jouw mini op dit moment niet bij Jan de Jong..
Sommige mensen maken zich niet zo druk om garantie, als je dit soort wijzigingen gaat doen weet je dat er wel eens wat kapot kan gaan. Als ik naar mezelf kijk is het soort mens dat zijn MINI zo verbouwd niet het soort mens dat bij een defect bij de dealer aan gaat kloppen voor garantie. Sommige zaken gaan ook de dealer boven zijn pet. Ik zou mijn auto niet meer naar de dealer brengen voor onderhoud als ik er zo'n turbo op had zitten. Wel brengen voor een open dag bij de dealer zoals mij ook al gevraagd isMini Poeper schreef:Hoe doe je dat met eventuele benodigde garantie? Of doen ze bij Jan de Jong niet zo moeilijk? Dat ze hierin samen met de klant tot een schappelijke oplossing komen???
Gelukkig heeft hij meer verstand van kiezen trekkenik heb wel veel zelf gedaan maar dit ging mij net iets te ver.
Was het niet een van de eerste S-en in NL?de MINI is van 2002.
De eerste geleverd door MINI HIlversum, heb twee weken de premeur in het Gooi mogen hebben.Was het niet een van de eerste S-en in NL?
Ik heb nog niet mogen rijden met het turbopakket er op omdat het turbodrukmetertje er nog niet is en er geen afstelling van de turbo gedaan kan worden zonder dit metertje. Wellicht bij de volgende? dyno dag.Dubbel jammer dat je niet bij de dynodag van NewMINIclub was.
Onze sponsors