Lotus Seven Dax Rush Cosworth, VERKOCHT!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben er weer
alles heel en droog.. was even spannend maar hij stond echt net op tijd in de garage..
Maar wat is dat ding snel zeg!
De GP is echt niks bij dit geweld!
Geweldig, ik was echt 1 grote grijns op de terugweg!

werd netjes gebracht, tot spijkenisse, daar moest hij weer een Cobra ophalen, kwam goed uit!

Hmmm

Veilig thuis!
De eerste meters zijn het spannendst maar dat begon goed, not! Ik dacht wat ruik ik toch.. stond de handrem er nog op
lekker bezig, hans!
Daarna heerlijk rustig naar huis gereden af en toe een sprintje natuurlijk, hij brult, spint en fluit wat een monster.. deze moet ik echt even temmen!
Vrijdag waarschijnlijk kenteken binnen en dan knallen!

Maar wat is dat ding snel zeg!

Geweldig, ik was echt 1 grote grijns op de terugweg!

werd netjes gebracht, tot spijkenisse, daar moest hij weer een Cobra ophalen, kwam goed uit!

Hmmm

Veilig thuis!
De eerste meters zijn het spannendst maar dat begon goed, not! Ik dacht wat ruik ik toch.. stond de handrem er nog op

Daarna heerlijk rustig naar huis gereden af en toe een sprintje natuurlijk, hij brult, spint en fluit wat een monster.. deze moet ik echt even temmen!
Vrijdag waarschijnlijk kenteken binnen en dan knallen!

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja peter goed gezien.. was nodig ook, dat ding is breed!
past net in de garage, ben al de stickers eraf aan het krabbelen, die tribal dingen gingen natuurlijk als eerste maar die kenteken plaat zit goed vast
wat een rot sticker brokkelt millimeter voor millimeter er vanaf..

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aaaahaaa, eindelijk kindje thuis!
Mooi man! Inderdaad genieten!
PS. Als het echt niet lukt met die sticker heb ik hier nog wel een spuitbusje met pakkingoplosser staan, daar krijg je die sticker er wel mee af.

Mooi man! Inderdaad genieten!
PS. Als het echt niet lukt met die sticker heb ik hier nog wel een spuitbusje met pakkingoplosser staan, daar krijg je die sticker er wel mee af.

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors