spons met daaromheen een panty-kousje doen en vliegresten zijn zo weg van je ruiten.mitchell schreef:Hoe maken jullie trouwens je ruiten schoon.. om van de dooie vlieg resten af te komen? ik doe dit ook met zo'n stoom apparaat... maar misschien hebben jullie betere alternatieven?
Stoom voor velgen cleanen?
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super ontvetter....komt heel dicht bij industriele ontvetter zegt men...
werkt idd goed als velgencleaner (gele fles) en de roze fles is prima om je raampjes mee schoon te maken...
super goedkoop ook
te kopen bij de wibra oa...
ennuh....remstof....sinds ik EBC dr onder heb hangen...is t stof dr zo af te vegen:P(geen metaaldeeltjes he
)
werkt idd goed als velgencleaner (gele fles) en de roze fles is prima om je raampjes mee schoon te maken...
super goedkoop ook

ennuh....remstof....sinds ik EBC dr onder heb hangen...is t stof dr zo af te vegen:P(geen metaaldeeltjes he

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Toch maar eens bij de Wibra snuffelen
Thnx!

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik had hier ook een flessie van meegenomen. Idd superspul. Wel duur! Omgerekend bijna twee euri per beurtje.MR schreef:IDD, die gasten van HBEST hadden echt goed spul staan. Was niet echt van een merk of zo... In een grote jerrykan stond het daar. Je moet maar eens informeren wat dat was, want ik verbaasde me hoe goed als eraf droop!
MR
Toch maar eens bij de Wibra snuffelen

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors