Zo filter zit erop. Iets meer dan een uurtje werk, viel mee dus.
Eerst oude filter bak demonteren. Het onderste deel wordt weer gebruikt, daar komt het nieuwe op. Alleen moet alles gedemonteerd worden om het plastic tussenschot eruit te krijgen. Foto's spreken verder voor zich (alleen nog ff naar de Gamma om 2 schoefjes te halen, zoals altijd bij mij, vallen er altijd 1 of 2 naar beneden )
Laatst gewijzigd door frankie op 12 sep 2007, 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Yep had ik al gevonden Berhtil thnx, heb hem op dezelfde plaats! Alleen is het nog niet helemaal gelukt, had kabeldoorverbindertjes gekocht, maar die waren te ruim (dus ff kijken voor kleinere morgen), welke heb jij gebruikt? Wel getest en afgesteld.
Ben sowieso nog niet helemaal tevreden met de montage, doordat ik de behuizing er niet omheen gedaan heb, lijkt het wat "rommelig". Ga nog wat extra weg dremelen zodat ik hem met behuizing kan monteren. Jammer alleen dat de flexibiliteit dan weg is.
Trouwens, bij de eerste dremelpoging in de dashboardafdekplaat, had ik te weinig weggedremeld. Deed de afdekking erop en je zag meteen de shiftlight niet meer
De tweede mod van vandaag gaat helaas niet door, op Ebay stond een 2e hands Alta Intercooler van 3 jaar oud, voor €100 vond ik dat wel mooi, maar inmiddels staat het bod op €300 Dan leg ik er liever nog wat bij en koop ik een nieuwe.
hetzelfde was mij ook gebeurd, ik had hem ook eerst zonder behuizing maar vond het ook minder strak uitzien
Ik heb één kant van de behuizing er afgehaald (maar wel de zijkanten intact gelaten) zodat de behuizing met het dashboard meegebogen kan worden.
Ik heb geloof ik blauwe gebruik, ik dacht 0,25 of 0,35? Ik weet het niet meer want ik heb de verpakking niet meer. Ik koop vaak dunne en als er dan dikkere draden zijn dremel ik het spleetje een beetje groter.
Misschien is de GP intercooler ook het overwegen waard.
Ik lees er goede verhalen over en hij is geloof ik goedkoper dan die van Alta, maar zeker weten doe ik dat niet.