M'n kenteken buurman 85-**-**
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
M'n kenteken buurman 85-**-**
Gister m'n kenteken buurman gespot in Amsterdam-Zuid. Ipv van 86-TX-** had hij 85-TX-**, het was een sprakling zilver cooper S. De kans dat de eigenaar op het forum zit lijkt me klein maar je weet nooit.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet je voor de gein op RDW.nl eens kentekens opvragen rondom jouw kenteken.... Geheid dat er meerdere MINI's opvolgend kenteken hebben.
Ooit kocht een neef van mij 2 FIAT punto's met als eis dat ze beide opvolgend kenteken hadden. De auto's waren identiek, ook de kleur. Alleen de ene was een maand of 3 eerder in NL dan de ander. Dus werd er gewacht met uitleveren van de auto tot de ander er was. Na die drie maanden kwam het uur "U" de kentekens die uit de computer kwamen waren 18-HX-** en 29!!!-HX-** Lekker verhaal he
Ooit kocht een neef van mij 2 FIAT punto's met als eis dat ze beide opvolgend kenteken hadden. De auto's waren identiek, ook de kleur. Alleen de ene was een maand of 3 eerder in NL dan de ander. Dus werd er gewacht met uitleveren van de auto tot de ander er was. Na die drie maanden kwam het uur "U" de kentekens die uit de computer kwamen waren 18-HX-** en 29!!!-HX-** Lekker verhaal he

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat is balen!
Ik had al op RDW gezien dat er rond mijn kenteken nog een handvol Mini's en BMW's rondrijden, maar toch grappig om de directe buurman tegen te komen, zeker in de regio amsterdam is die kans niet zo groot.
Ik had al op RDW gezien dat er rond mijn kenteken nog een handvol Mini's en BMW's rondrijden, maar toch grappig om de directe buurman tegen te komen, zeker in de regio amsterdam is die kans niet zo groot.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors