Colmena schreef:Die van mij is over de gehele auto gezien BREDER
Mini 'DGB' langs Beek tuning
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Als jullie kijken op De Grote Beurt zien jullie alvast een verhaaltje over mij en de mini
En wat die Playboy betreft! Ik zag hem ook voor het eerst
Ik pak ze nog wel eens terug (mijn vrienden dan) 
En wat die Playboy betreft! Ik zag hem ook voor het eerst
- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Lees dat er ook een prijsvraag over mij gaande is op de website van DGB.
Prijsvraag Wacom aflevering 1
Elke week maakt designer Alexander Bannink tijdens de uitzending een ontwerp op zijn designtableau van Wacom. Wil jij kans maken op de Bamboo Fun: een tableau waarmee je thuis zelf te gekke ontwerpen kunt maken, beantwoord dan de volgende vraag:
Wat is de woonplaats van onze kandidaat Richard?
Mail je naam, adresgegevens en het antwoord, onder vermelding van 'prijsvraag aflevering 1', naar de redactie van De Grote Beurt!
Ik denk dat dit niet zo moeilijk moet zijn voor jullie
Prijsvraag Wacom aflevering 1
Elke week maakt designer Alexander Bannink tijdens de uitzending een ontwerp op zijn designtableau van Wacom. Wil jij kans maken op de Bamboo Fun: een tableau waarmee je thuis zelf te gekke ontwerpen kunt maken, beantwoord dan de volgende vraag:
Wat is de woonplaats van onze kandidaat Richard?
Mail je naam, adresgegevens en het antwoord, onder vermelding van 'prijsvraag aflevering 1', naar de redactie van De Grote Beurt!
Ik denk dat dit niet zo moeilijk moet zijn voor jullie
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
haha, ik heb nu een deuk in mijn beeldscherm, ik wilde die vlieg doodmeppen .....MaVaEe schreef:Berthil je moet je auto eens een keer wassen!

- Colmena
- Mod virus alert!

Bericht
Klopt, de mini is niet meer rood. Het is een kleur geworden die niet standaard in het mini kleuren pallet zit. Het is ook geen uni-kleur geworden zoals mijn mini hiervoor had.mso schreef:Hij zal neem ik aan niet meer rood zijn.. altijd veranderen ze de kleur bij DGB
- stanleyh
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Onze sponsors