In de nieuwe Autokampioen (nr. 20 d.d. 20/09) staat een leuk artikel over de Clubman. Men heeft er in Spanje enkele rondjes mee gemaakt en ze zijn (uiteraard) erg enthousiast. Ook het verschil in het rijden met en zonder sportonderstel wordt aangetipt....
Ook staat er een artikel in over BMW die werkt aan een stadsauto welke onder de MINI en de BMW 1 serie zou moeten komen. In het artikel noemen ze hem de ISETTA. Zie er echt gaaf uit! (':dansen') Beide artikels zijn het lezen waard. Kopen dus!!
A.s zaterdag word ik ge-intervieuwd in het kader van een katern in Autokampioen: Gezocht - Gekocht. Ik zal daar "ondervraagd" worden over mijn vorige MINI ONE en mijn huidige Cooper Checkmate. En waarom ik MINI rijd.....(':rijden')
Alles wordt opgeleukt met foto's...... (':Foto') Ik ben benieuwd.... Ik zal de NewMiniclub zeker noemen!
MINI clubman autokampioen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, ik heb het gisteren gelezen. Vond het alleen een beetje een te persoonlijk stukje. Het onderstel is behoorlijk persoonlijk. De een vind de 'normale' al stug en de andere vind het sportonderstel te slap. Zoiets moet je zelf ervaren om te weten wat je ervan vind.
Ik zelf zou voor de Clubman gaan mét het sportonderstel. Als je veel kilometers maakt of een Dieseltje koopt dan kan ik me voorstellen dat je liever wat zachter/comfortabeler wil rijden.
Overigens was het ook zo dat de banden en velgen van beide auto's anders waren. Degene zonder het onderstel had ook 16 inch. Een andere bandenmaat maakt het rijgedrag ook al heel anders. Eigenlijk hadden ze dezelfde auto's moeten neerzetten met als enige verschil het normale- of sportonderstel.
Dat zou een eerlijk vergelijk zijn geweest.
Neemt overigens niet weg dat het wel een leuk/leerzaam stukkie is om te lezen.
Ik zelf zou voor de Clubman gaan mét het sportonderstel. Als je veel kilometers maakt of een Dieseltje koopt dan kan ik me voorstellen dat je liever wat zachter/comfortabeler wil rijden.
Overigens was het ook zo dat de banden en velgen van beide auto's anders waren. Degene zonder het onderstel had ook 16 inch. Een andere bandenmaat maakt het rijgedrag ook al heel anders. Eigenlijk hadden ze dezelfde auto's moeten neerzetten met als enige verschil het normale- of sportonderstel.

Neemt overigens niet weg dat het wel een leuk/leerzaam stukkie is om te lezen.

- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb ondertussen het interview " ondergaan." Het was hartstikke leuk. Ergens in oktober komt het magazine uit. Ik ben benieuwd wat er in komt te staan. De NewMiniclub wordt zeker genoemd, daar stond ik op!! Ik hou jullie op de hoogte!!
Ik ben niet zo handig met de computer, dus dat zal lastig gaan worden!MR schreef:Henk, leuk man! Kom maar op met een scan van het stuk!
MR
Ik heb ondertussen het interview " ondergaan." Het was hartstikke leuk. Ergens in oktober komt het magazine uit. Ik ben benieuwd wat er in komt te staan. De NewMiniclub wordt zeker genoemd, daar stond ik op!! Ik hou jullie op de hoogte!!
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Autokampioen!
Het artikel over onze MINI is vandaag verschenen in de Autokampioen. Is wat ons betreft echt leuk geworden! Als iemand me kan vertellen hoe ik een duidelijk te lezen scan van het artikel op de site krijg, kan het door ge-interesseerden gelezen worden.... De newMiniclubsite en ook de Kika-actie wordt genoemd.

Reacties welkom!!

Reacties welkom!!
Onze sponsors