Stripes welke kleur?
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mag ik zeggen dat ik Cooper motorkap-strepen zonder een (Cooper-)contrastdak een beetje vreemd vind...?
(No offence to mensen die dat hebben...) Zou ik inderdaad eerder voor strepen over de hele auto gaan.

Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kon sowieso geen contrastdak nemen, omdat ik een One heb, maar achteraf ben ik er eigenlijk ook wel blij mee. Vind het juist mooier zo'n meegespoten dak, bij de zilveren dan hè. Bij andere kleuren vind ik het juist erg gaaf!
Eelke schreef:Mag ik zeggen dat ik Cooper motorkap-strepen zonder een (Cooper-)contrastdak een beetje vreemd vind...?(No offence to mensen die dat hebben...) Zou ik inderdaad eerder voor strepen over de hele auto gaan.
Ik kon sowieso geen contrastdak nemen, omdat ik een One heb, maar achteraf ben ik er eigenlijk ook wel blij mee. Vind het juist mooier zo'n meegespoten dak, bij de zilveren dan hè. Bij andere kleuren vind ik het juist erg gaaf!
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Maar gewoon doen wat je zelf mooi vind en van mij niks aantrekken, want ik ben een enorme zeikerd (zolang je het zelf maar weet heh
)
You asked for it: die dingen heten niet voor niks Cooper-strepenhenkietenk schreef:Ik kon sowieso geen contrastdak nemen, omdat ik een One heb

Eelke Blok
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gheghe, ik kon niet nog meer bijbetalen, anders was het wel een CooperS geworden
Vandaag nog een opmerking over mijn MINI. Ik liep de uni uit en toen zei een medestudent tegen een andere student: "Die kerel rijdt gewoon in een eigen MINI!!" Tja, dan sta je daar ook vol trots je een beetje af te vragen wat je daar op moet zeggen! Ik liep maar snel de parkeergarage in om mijn trots weer het daglicht te laten zien 

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Patser!!!henkietenk schreef:Ik liep de uni uit en toen zei een medestudent tegen een andere student: "Die kerel rijdt gewoon in een eigen MINI!!" Tja, dan sta je daar ook vol trots je een beetje af te vragen wat je daar op moet zeggen! Ik liep maar snel de parkeergarage in om mijn trots weer het daglicht te laten zien

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn hele bijdrage van de IB-groep gaat naar de parkeergarage daro bij de universiteit/ziekenhuis.
Zal ik hier op het forum maar niet zeggen dat je van mama meer moet fietsen i.p.v. met de auto omdat je anders teveel aankomt! 

Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 18 apr 2006, 21:29, 2 keer totaal gewijzigd.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Issie helemaal breed. Bij mij zaten er zwarte bonnetstripes op maar die heb ik er mooi af laten pulken voordat ik de MINI op ging halen. Was een beetje bang dat ik niet meer mocht parkeren in de P.C. Hooftstraat
Aan mijn lijf geen polonaise en op mijn MINI geen stickerts.
Maar er zijn tal van sites met zeer fraaie ontwerpen, een rondje Googlen doet vaak wonderen.
Moet je er eens 1-tje zien met het dakkie omlaaghenkietenk schreef:strepen op de motorkap maakt je racemonster net een tikkie breder. Maar bonnet-stripes kan het volgende kadootje voor jezelf zijn

Aan mijn lijf geen polonaise en op mijn MINI geen stickerts.
Maar er zijn tal van sites met zeer fraaie ontwerpen, een rondje Googlen doet vaak wonderen.
Onze sponsors