Dat is best een duur grapje. Weet iemand hier wat van...
Onze verzekering via ANWB (lees: Unigarant) heeft de mogelijkheid om het eigen risico ruitschade af te kopen tegen een laag bedrag per maand. Aangezien wij beide auto's daar hebben lopen en dus dubbel risico loopt op ruitschade en de MINI is voorzien van een voorruit met verwarming is het afkopen een goede optie.Raymond schreef:Vernam dat de opbouw van je schade vrije jaren een jaar wordt stilgelegd door het vervangen van een voorruit
Nieuwwaarde garantie heb ik niet echt meer. Kan me ook niet voorstellen dat ik een bevriezing heb van een jaar, omdat mijn ruit vervangen dient te worden. Kan het ook niet echt in de voorwaarden vinden. En heb dit nooit vernomen tijdens de jaartjes assurantie studie. Zal zo de tussenpersoon ff bellen.Arjan schreef:Onze verzekering via ANWB (lees: Unigarant) heeft de mogelijkheid om het eigen risico ruitschade af te kopen tegen een laag bedrag per maand. Aangezien wij beide auto's daar hebben lopen en dus dubbel risico loopt op ruitschade en de MINI is voorzien van een voorruit met verwarming is het afkopen een goede optie.Raymond schreef:Vernam dat de opbouw van je schade vrije jaren een jaar wordt stilgelegd door het vervangen van een voorruit
Zo ie zo heeft ruitschade bij onze verzekering geen gevolgen voor de schade vrije jaren. (daarnaast hebben we 3 jaar nieuwwaarde garantie, ook altijd lekker)
Heb ik ook als ik ruit laat vervangen bij dealer.Raymond schreef:Vernam dat de opbouw van je schade vrije jaren een jaar wordt stilgelegd door het vervangen van een voorruit![]()
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors